Bol som na stránke solarisu a bol som prekvapený, že je aj Solaris Urbino 10. Takže namiesto Sorov sa môže kúpiť tento 
Ale teraz vážne. Solaris má najlešpiu ponuku busov (10m, 12m, 15m, 18m) a trolejbusov (12m, 15m, 18m). Čo to znamená? No jediné, plná unifikácia čiže najlacnejšie dodávky, čím viac zobereš od jednej firmy tým väčšiu veľkoodberaťeľskú zľavu dostaneš a pri objednávaní ND to isté. Zmluva so Škodou Ostrov by sa mala vypovedať (resp. počkať kým neskrachujú) a spraviť nový avšak tentoraz PODSTIVÝ tender.

Ale teraz vážne. Solaris má najlešpiu ponuku busov (10m, 12m, 15m, 18m) a trolejbusov (12m, 15m, 18m). Čo to znamená? No jediné, plná unifikácia čiže najlacnejšie dodávky, čím viac zobereš od jednej firmy tým väčšiu veľkoodberaťeľskú zľavu dostaneš a pri objednávaní ND to isté. Zmluva so Škodou Ostrov by sa mala vypovedať (resp. počkať kým neskrachujú) a spraviť nový avšak tentoraz PODSTIVÝ tender.
Igorko
1) Spôsob ochrany upevňovadiel je dávno vyriešený, netreba znova vymýšľať už vymyslené.
2) Keď je zvršok zaasfaltovaný, tak je to jednoduchšie? Keby ste na takých úsekoch ako je Vajnorská použili monolitickú betónovú dosku, môžete to zaasfaltovať a na najbližšiu údržbu pomyslieť o desať rokov.
3) Prešo mesto tlačí DPB aby sa nepoužíval otvorený zvršok? Odpoveď má dve časti:
a) Pretože mu nikto z DPB, strediska s. ing. Trabantíka nedokázal vysvetliť výhody otvoreného zvrsku - tichosť, kratšie výluky, dlhšia trvanlivosť S49 atď.
b) Pretože existujúce úseky s otvoreným zvrškom vyzerajú odporne. Ono treba opbčas aj vyčistiť z koľajiska bordel, vytrhať burinu atď.
4) S Vajnorskou si trocha mimo. Triangel pred vozovňou bol hotový dávno a ďalej sú použité BKV panely, ktoré boli vtedy pokladané za najpokrokovejšiu koncepciu v stavbe tratí. A tie neodkryješ ani keby si ako chcel.
I.