Mám pocit, že aj to, že chodci budú pri zábradlí a cyklisti pri električkách, sa tiež hovorilo. Dlažobné kocky na most hádam dávať nepôjdu. Takže zostáva už len správne vyznačenie pruhov (nie na štýl Košickej), problém s ignorantmi (na oboch stranách) a šotouši pobehujúci po cyklochodníku obdivujúc električky. ?
len sa obávam toho, že (ako to tu býva zvykom) zase budú chodci skákať cyklistom pod kolesá, resp. cyklisti budú zrážať chodcov a bude to tak "neviditeľne" označené alebo označený jeden pruh červený, pričom nikto nevie, či to má byť cyklo alebo chodcopruh . Otázna je samozrejme šírka tých pruhov a ich umiestnenie - predpokladám, že aj tak nejaká múdra hlava dá cyklistov ku zábradliu a chodcov k električkám, takže chodci z výhľadu napokon nebudú mať nič prípadne aj povrch, keď chodcom dajú pod nohy betón a cyklistom pod kolesá dlažobné kocky - viď JeTi park...
"nemohol byť v rámci bezpečnosti chodník pre cyklistov na jednej strane a pre peších na druhej?"
Ako sa na nejakej diskusii spomínalo, nebolo by to najvhodnejšie riešenie, nakoľko skúsenosti z Nového Mosta (ale aj z Mosta Apollo a Lafranconi) hovoria, že peší chcú mať výhľad na obe strany mosta.
A ja si myslím, že je to tak aj správne, lepšie keď sú vyznačené pruhy pre cyklistov (a hoc kľudne aj jednosmerné) na oboch stranách, aspoň si chodci uvedomia že tadiaľ cyklisti jazdia a nebudú sa len tak bezprízorne motať po cyklochodníku ako je v BA praxou.
Dovolím si nesúhlasiť, ja som jedol Horalku zo Sedity zakúpenú v Match v Debrecen Plaza a bola úplne iná, ako Horalka zo Sedity zakúpená u nás. A to, že v Maďarsku mali 3 druhy a u nás je len jeden (dokonca sa o tých dvoch zvyšných ani na stránke Sedity nezmieňujú) ani nehovorím.
Si v živote nevidel trolejbus na koľajniciach? Zájdi na návštevu do Brna, Ostravy alebo San Francisca.
Ako príklad ťa používam na základe tvojich postojov. Svoje príspevky si dohľadaj sám.
Chceš hádam tvrdiť, že takÁ istÁ salámA je iná? Alebo porovnávaš inú salámu PICK, kúpenú v Maďarsku s inou salámou PICK, kúpenou na Slovensku?
Inak samozrejme, že rozne tzv. privátne značky majú roznu kvalitu podľa miesta určenia.
Re: #177582 luky133: keď už chcú robiť repliku, tak nech spravia komplet repliku Mosta Františka Jozefa... či ten jeden oblúk by bol o toľko drahší?
btw: "Najstarší bratislavský most cez Dunaj ešte tento rok načas zmizne, oznámil včera primátor Bratislavy Milan Ftáčnik" v rámci deklarovanej podpory aletrnatívnej dopravy nerozumiem tomu, prečo po oboch stranách majú byť chodníky pre peších a cyklistov - nemohol byť v rámci bezpečnosti chodník pre cyklistov na jednej strane a pre peších na druhej?
"V tomto roku má mesto dokončiť aj trolejbusovú trať Pražská – Hroboňova" tá už náhodou nie je hotová a v predčasnom užívaní? či to myslia nejakú inú trať?
Zarazilo ma toto: "Podobu mosta nebudú hľadať v architektonickej súťaži, hlasovať nebudú ani obyvatelia Bratislavy, ako kedysi zamýšľal bývalý primátor Andrej Ďurkovský. Vizuálne má totiž most zostať rovnaký. „Bude replikou dnešného,“ hovorí Ftáčnik."
Tak to som zvedavý ako to bude vyzerať... Keď sa už bude rozoberať mohli ho aspoň upraviť už na podobu aká bola naposledy predstavená.
Neviem, či to tu už niekde nie je... PID oslavuje 20 rokov. A BID? Tá ešte poriadne nezačala... ?
Přesně před 20 lety vyrazily za hranice Prahy příměstské autobusy. Jedenáctého ledna 1992 vyjely poprvé linka 351 do Hovorčovic a linka 352.
Prečo to tu píšeš tak verejne sem pomedzi tu kukuricu a Clever výrobky ??? ? Čo keď sa dakto teraz tebou inšpiruje a odkúpime tie staré šunky košické . Ešte TrM séria OK, ale vačšina Ke 15 Tr je v štýle našich kazivých 6612-6615. ?
Napríklad, keby na Slovensku predávali salámu s neporovnateľne väčším podielom mäsa (ako v AT), tak by bola o dosť drahšia a ľudia by si ju prestali kupovať. Lebo pri tých mizerných platoch nehľadia na kvalitu, ale na cenu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk