Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Spectre #17192:
mne to vysvetlovat nemusis 🙂

Re #17193 Tomas: no jo, ved ale rovnako to vyzera aj s karosami - kde tu obcas natrafis na neaku, o ktoru sa vodici staraju a je v dobrom stave a ostatne vydane na milost a nemilost okolitemu prostrediu sa rozpadaju... tak to mas za jedno 🙂
btw, je jedno ci hrdza zacina z toho ze su niekde skrabnute alebo preto ze su zle natrete, vysledok je zvycajne ten isty... 🙂
Reply on: si #17191:
No ja tiez poznam zopar ikarusov co troska hrdzaveju,ale je to preto,lebo niekde skrkli a okolo toho miesta to tam trosku hrdzavie....
Ale keby si si isiel vyskusat 1803 a 1808 tak by si asi zmenil nazor na Ikarusy 435...Bo tie vozy su zatial udrziavane...Teda iba tieto ostatne 435 su v dezolatnom stave:(
Reply on: si #17191:
Vsetko co je z plechu hrdzavie, len pre tvoju informaciu 🙂
Reply on: Tomas #17189:
budes sa divit, ale ano 🙂 [ono to ked je to na nich uz neak dobre vidno ako na karosach ze maju celu strechu hnedu je uz neskoro :-)]
Reply on: Kami #17177:
To co je v tej knihe plati aj pre radu 9xx, nakolko ma zaklad rovnaky. Samozrejme, pravidla udrzby sa menia podla pouzitych komponentov...

Re #17179 d3k0: Nuz neviem, ja sa SORmi az tak casto nevozim, ale za tu cenu..... 🙂

Re #17181 Riko: To som len napisal, co ma napadlo. Iste, ono je tam toho viac, ale myslim, ze to najdolezitejsie som tam zachytil

Re #17184 d3k0: Fekallino radsej nie, je to gumokol s elektromotorom 🙂

Re #17187 d3k0: Napodobne

Re #17188 Mike Tom: Tak co tam budeme mat my, ked je to IGBT?? Pulznu regulaciu relatkami 😉
Reply on: si #17180:
Pockaj a Ikarus 435 hrdzavie???
Reply on: Papyr #17167:
Řešilo se to už jednou na K-repu a někdo přímo z Ostrova potvrdil, že správně je a), tedy IGBT.
Reply on: Riko #17186:
No to hej, ale rad by som sa nim opat previezol - ako historicakom 😉
Reply on: martiner #17174:

čo sa týka búchania si hlavy, tak najväčší humus bol trolejbus Škoda-Sanos, ten ako keby bol robeny pre Pigmejov 🙂 a starý ľudia ho museli tiež milovať keď mal asi 25 cm vysoké schody 😞
Reply on: d3k0 #17183:
no neviem, mne sa v poslednom case uz na zopar tak slusne rozheganych ik435iek podarilo natrafit, netvrdim ze su take vsetky ale postupne sa zoserbluju... (ak by si xcel robit prieskum, tak ja vacsinou jazdim dlhymi vozmi z 2hej DPA...
Reply on: Riko #17182:
Aj mne a aj Trollino 😉
Reply on: si #17180:
No, asi ta nepotesim, ale cest vynimkam takto nehrkocu ani Ikarusy 415, ktore su o dva roky starsie... 😉
Reply on: Spectre #17170:

mne sa Solaris tiež tak javí, ako najvhodnejší do BA
Reply on: Spectre #17169:
dik sa vysvetlenie
Reply on: d3k0 #17179:
Q: a co by v bratislave po 3.5 roku neklepalo, neskripalo, nehrkotalo a nehrdzavelo ? Myslim ze v situacii co tu je by sa asi rozpadol aj ten mercedes co tu takmer vsetcia ospevuju....
Reply on: Spectre #17173:
Ze su SORy dobre? Prevez sa 3501kou - co je 3 a pol rocny voz a uz chyta syndrom Karosy - vsetko sa tam klepe, skripa, hrkoce, hrdzavie... Dnes som nim isiel...
Reply on: Spectre #17169:

V podstate si to napisal presne a zhruba vsetko. 🙂
Clovek im chce dobre ...
Daval som prednost 2881 (61) na hlavnej a skoro som svetlami vyblikal celeho Beethovena kym sa ten Puk pohol.

Videl som bielu B741 v Ruzinove.

Pri Bille na Bajkalskej opat Opel v Ikaruse. Tentoraz v 2823 (78/7). Odniesol si to naraznik, kryt motora a v Opli aj lave svetlo. Ak nezasiahlo motor tak to obaja rozchodia.

ad Karosa: spominanu knihu poznam (NADAS 1982), ak bude podobna o 900 a 950 mozme dalej diskutovat technicky. Necitim potrebu hladat dalsie argumenty. Karosa nie je genialna, a vacsina z vas by bola rada ak by teraz doslo 100 VP, hoci aj K950.
Reply on: martiner #17174:
zaujimave, ja mam 185 (cista vyska bez topanok a podobneho balastu) a problem s tym zeby som si neak narvaval hlavu o strop, svietidla a ine casti interieru neak nepocitujem... takze bud si sa sekol vo vlastnej vyske alebo no neviem...
Reply on: Spectre #17173:
viac-menej naozaj ma na salame, ale zas z mojho pohladu, ked mi dojde prazdna (v)rakosa tak mam na vyber viacej miest, kam si viem sadnut bez toho aby som mal otlacene kolena ako ked mi dojde neaky ik435. A dobre, otvaranie dveri tiez nie je uplne idealne, ale napriklad zaciatkom 90tych rokov kedy na A-busoch bolo navyber len medzi tym co mas v ik280kach a tym co je vo (v)rakosach, tak tie karosy boli lepsie, lebo zvycajne nebol problem pri otvarani v pripade prepchateho vozidla (a v tych casoch aj pripady ze oprem sa o dvere a oni sa otvoria boli skor zriedkavostou, tento problem je vyrazne vypuklejsi dnes v dosledku (ne)udrzby daneho mechanizmu) btw, ja osobne by som za najiteligentnejsi dverovy system povazoval system ktory by sa v kolajnickach posuval popri karoserii - pohyb smerom von-dnu voci stene karoserie vozidla minimalny, jedine riziko je pri zatvarani aby si niekomu neprivrel do toho hlavu (ale to je pri vacsine dveri), technologicky to riesitelne je (myslim ze obdobne nieco ma tusim aj prazske metro)

inac s tym ako vozy vyzeraju suhlas - az na par vynimiek (SORy, niektore GOcka) vyzera vsetko biedne...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.