Reply on: Papyr #17167:
Řešilo se to už jednou na K-repu a někdo přímo z Ostrova potvrdil, že správně je a), tedy IGBT.
a starý ľudia ho museli tiež milovať keď mal asi 25 cm vysoké schody
[Som zvedavy ako na to zareaguju zastancovia karos)
Jednoducho mas svoju ideologiu o Karosach a odmietas si priznat technicke fakty. A co sa tyka zvrhlosti konstrukcie - to uvidi kazdy strojar, len co sa pozrie na rozobrate vozidlo, takze tu alibisticky neobhahuj to, preco mas Karosu tak rad.
Karosa je jediny autobus, kde je pukanie ramu normalne a predpoveda ho vyrobca - vid. kniha "Autobusy Karosa 730 v provozu a udrzbe", kde je pisane, ze ram sa ma po 800km (na fungl novom voze!!!!) skontrolovat a pukliny vyvarit. Potom sa kontroluje v intervaloch tusim 4000km.
Spectre
Avsak.... samozrejme, keby nam tu doslo 100 novych serblov 961, som rad, za nove vozy, avsak, ked je to vo faze uvah a da sa o tom diskutovat, tak som za diskusiu a tvrdu kritiku. Mne sa napr. Citaro vonkoncom nepacilo, aj ked je to najdrahsi a najgenialnejsi autobus, ako m@rtin pise. Ja osobne by som v BA prijal Solaris, ktory sa mi zda najschopnejsi.