Reply on: si #17180:
No, asi ta nepotesim, ale cest vynimkam takto nehrkocu ani Ikarusy 415, ktore su o dva roky starsie...
[Som zvedavy ako na to zareaguju zastancovia karos)
Ale inak je to uplne zvrateny kus srotu, ktory bol davno prekonany. To, ako to dopadlo napr. s Ikarusom je sposobene (bohuzial) kapitalistickou politikou nadnarodnych spolocnosti. Im nejde o to predat ti super vec - im ide o to, aby z teba vytiahli peniaze.
Karosa je jediny autobus, kde je pukanie ramu normalne a predpoveda ho vyrobca - vid. kniha "Autobusy Karosa 730 v provozu a udrzbe", kde je pisane, ze ram sa ma po 800km (na fungl novom voze!!!!) skontrolovat a pukliny vyvarit. Potom sa kontroluje v intervaloch tusim 4000km.

su flakaci, mali by sme sa stotoznovat s tym, ze Ta kazdy den niekto zmlati, aj ked poctivo pracujes?
Toho myslíš?
Spectre
Btw. nemysli si, ze ja konkretne mam cas sa cele dni ponevierat po vozovom parku a studovat jeho zvrhlosti. Aj ked teraz po maturite mam take uvolnenie, ver tomu, ze pocas skoly som mal posledny polrok cas len malokedy a pocas neho som MHD obdivovat nechodil. To iste bude aj teraz na FEIke, prip. v zamestnani, co ty ale dobre vies. Cas na okukovanie vozoveho parku tu ma zopar deticiek (vsetci vieme, o koho ide), ktore v tom maju zalubu, ale pritom v samotnych vozidlach sa vyznaju maximalne na urovni ev.c., co zase ja neviem. Moj nazor na Karosu vznikol cisto tak, ze som sa nad tym logicky zamyslel. Keby som si mal utvorit pohlad nahodneho okoloiduceho, tak by som povazoval za srot vsetky busy, pretoze u nas aj tak vyzeraju (cest vynimkam - SORy napr.)