čo sa týka búchania si hlavy, tak najväčší humus bol trolejbus Škoda-Sanos, ten ako keby bol robeny pre Pigmejov a starý ľudia ho museli tiež milovať keď mal asi 25 cm vysoké schody
no neviem, mne sa v poslednom case uz na zopar tak slusne rozheganych ik435iek podarilo natrafit, netvrdim ze su take vsetky ale postupne sa zoserbluju... (ak by si xcel robit prieskum, tak ja vacsinou jazdim dlhymi vozmi z 2hej DPA...
Q: a co by v bratislave po 3.5 roku neklepalo, neskripalo, nehrkotalo a nehrdzavelo ? Myslim ze v situacii co tu je by sa asi rozpadol aj ten mercedes co tu takmer vsetcia ospevuju....
Ze su SORy dobre? Prevez sa 3501kou - co je 3 a pol rocny voz a uz chyta syndrom Karosy - vsetko sa tam klepe, skripa, hrkoce, hrdzavie... Dnes som nim isiel...
Clovek im chce dobre ...
Daval som prednost 2881 (61) na hlavnej a skoro som svetlami vyblikal celeho Beethovena kym sa ten Puk pohol.
Videl som bielu B741 v Ruzinove.
Pri Bille na Bajkalskej opat Opel v Ikaruse. Tentoraz v 2823 (78/7). Odniesol si to naraznik, kryt motora a v Opli aj lave svetlo. Ak nezasiahlo motor tak to obaja rozchodia.
ad Karosa: spominanu knihu poznam (NADAS 1982), ak bude podobna o 900 a 950 mozme dalej diskutovat technicky. Necitim potrebu hladat dalsie argumenty. Karosa nie je genialna, a vacsina z vas by bola rada ak by teraz doslo 100 VP, hoci aj K950.
zaujimave, ja mam 185 (cista vyska bez topanok a podobneho balastu) a problem s tym zeby som si neak narvaval hlavu o strop, svietidla a ine casti interieru neak nepocitujem... takze bud si sa sekol vo vlastnej vyske alebo no neviem...
viac-menej naozaj ma na salame, ale zas z mojho pohladu, ked mi dojde prazdna (v)rakosa tak mam na vyber viacej miest, kam si viem sadnut bez toho aby som mal otlacene kolena ako ked mi dojde neaky ik435. A dobre, otvaranie dveri tiez nie je uplne idealne, ale napriklad zaciatkom 90tych rokov kedy na A-busoch bolo navyber len medzi tym co mas v ik280kach a tym co je vo (v)rakosach, tak tie karosy boli lepsie, lebo zvycajne nebol problem pri otvarani v pripade prepchateho vozidla (a v tych casoch aj pripady ze oprem sa o dvere a oni sa otvoria boli skor zriedkavostou, tento problem je vyrazne vypuklejsi dnes v dosledku (ne)udrzby daneho mechanizmu) btw, ja osobne by som za najiteligentnejsi dverovy system povazoval system ktory by sa v kolajnickach posuval popri karoserii - pohyb smerom von-dnu voci stene karoserie vozidla minimalny, jedine riziko je pri zatvarani aby si niekomu neprivrel do toho hlavu (ale to je pri vacsine dveri), technologicky to riesitelne je (myslim ze obdobne nieco ma tusim aj prazske metro)
inac s tym ako vozy vyzeraju suhlas - az na par vynimiek (SORy, niektore GOcka) vyzera vsetko biedne...
Ja vam poviem na karosy len jedno.. nemam ich rad, pretoze ked v nich musim stat tak si trieskam hlavu o tyce, vetraky, svetla na strope.... (mam 187cm). KOckac s tym ma este vacsi problem [Som zvedavy ako na to zareaguju zastancovia karos)
V Ikaruse 4xx sa to deje len vzadu, takze ak viem ze budem stat idem dopredu. Tambusy, Ikarusy 2xx a Sory s tym problemy nemaju
V poriadku, lenze, ako ty hovoris, normalny cestujuci... Normalny cestujuci ma na salame, ci pride Karosa, alebo nieco ine. Ty si taky sfanatizovany typ normalneho cestujuceho Jednoducho mas svoju ideologiu o Karosach a odmietas si priznat technicke fakty. A co sa tyka zvrhlosti konstrukcie - to uvidi kazdy strojar, len co sa pozrie na rozobrate vozidlo, takze tu alibisticky neobhahuj to, preco mas Karosu tak rad.
Btw. nemysli si, ze ja konkretne mam cas sa cele dni ponevierat po vozovom parku a studovat jeho zvrhlosti. Aj ked teraz po maturite mam take uvolnenie, ver tomu, ze pocas skoly som mal posledny polrok cas len malokedy a pocas neho som MHD obdivovat nechodil. To iste bude aj teraz na FEIke, prip. v zamestnani, co ty ale dobre vies. Cas na okukovanie vozoveho parku tu ma zopar deticiek (vsetci vieme, o koho ide), ktore v tom maju zalubu, ale pritom v samotnych vozidlach sa vyznaju maximalne na urovni ev.c., co zase ja neviem. Moj nazor na Karosu vznikol cisto tak, ze som sa nad tym logicky zamyslel. Keby som si mal utvorit pohlad nahodneho okoloiduceho, tak by som povazoval za srot vsetky busy, pretoze u nas aj tak vyzeraju (cest vynimkam - SORy napr.)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Riko
mne sa Solaris tiež tak javí, ako najvhodnejší do BA