Reply on: tr3mp #17015:
Tak to ti naozaj gratlujem!

Tu nikto neporovnaval Karosu s Slovenskymi "autobusmi". Zase to vase narodne upovedomenie. Uvedom si, ze Karosa je zvratena konstrukcia oproti ostatnym autobusom vyrobenym v akomkolvek case na akomkolvek mieste a pouzivanym nielen v CR alebo SR, ale prakticky vsade. Argumenty v pocte exportovanych kusov, ktore vysli z Karosy su lakave pre ekonomov, ale nie pre technikov. Navyse, v kapitalizme je uplne normalne, ze sa zakaznikom predava ten najvacsi odpad - to je nielen v motorizme, ale aj co sa tyka elektroniky (vid. znacka Philipz
). Pokial sa teda nevyznas v konstrukcii vozidla ani orientacne, nepis tu take veci. Samozrejme, ak mas technicky argument, ktory by nas polozil na lopatky, pretoze by dokazoval to, ze Karosa zvratena NIE JE, sem s nim! Jedina smola je ta, ze takyto argument nejestvuje
...
si
PS: kazda z existujucich konstrukcii ma svoje vyhody aj nevyhody ale tu v BA kde jazdi vacsina vrakov by sme nemali byt priebercivy a brat cokolvek co bude dostupne aby sme omladili a zlepsili technicky stav vozidiel... az potom mozme spekulovat nad tym, ci kupovat citybusy alebo citara. alebo cokolvek ine..