Vladimír: No štát prestavbu tohtoročných 30busov na CNG aj s GO hradí štát v podobe kapitálovej dotácie 100mil. Minulý rok to isté.
Môj príspevok som si prečítal ešte raz a naozaj to tak vyznelo, ako si napísal, ale aj cena K951 aj Citybusu sú s maximálne možnou výbavou. Ceny sú pražské prepočítane na SKK v kurze 1,3. Praha si všetko dáva v maxi výbave. Tie ceny mám od m@rtina. Mea culpa
No ten rozdiel si určite všimne no o čo bude prekvapený ak sa jeden deň odvezie K951 a druhý deň trebárs Solarisom. Asi viac a aj sa viac poteší.
Môj príspevok som si prečítal ešte raz a naozaj to tak vyznelo, ako si napísal, ale aj cena K951 aj Citybusu sú s maximálne možnou výbavou. Ceny sú pražské prepočítane na SKK v kurze 1,3. Praha si všetko dáva v maxi výbave. Tie ceny mám od m@rtina. Mea culpa
No ten rozdiel si určite všimne no o čo bude prekvapený ak sa jeden deň odvezie K951 a druhý deň trebárs Solarisom. Asi viac a aj sa viac poteší.

...
J
No a ak prestavuješ na CNG pri GO, tak ti to zaplatí štát, lebo je to ekologické.
Re #17071 si: A ak by ročne magistrát nalial do DPB 3mld. Tak súhlasíš, že radšej NP? 1,5mld. prevádzkové(bežné) a 1,5mld. investičné(kapitálové).
Áno K2S je pre nich nová. Ale ak raz príde K3S so stredným NP článkom tak to budú čumeť a hlavne si pochvalovať. Už počujem dôchodcov, ako si pochvalujú, že na nich DPB myslí. Je to všetko o imidže dopravcu, schopnosti sa predať bez reklamy. A K950 imidžová vec narozdiel od K2S, Citaro, Citybus, Solaris nie je.