Reply on: Ruslan #168808:
Predĺženie intervalu na 10/15/12//15 na zvyšnom úseku spôsobí len to, že ju cestujúci začnú využívať ešte menej, lebo nebude atraktívna. Preskupia sa buď do iných liniek, alebo na iný spôsob dopravy.A DPB síce ušetrí pár vzkm, ale neušetrí žiadne náklady (resp. úspora nákladov bude ďaleko nižšia ako úspora výkonov).
čiže ak zabezpečuje aj 2/3 z toho, tak to vlastne spĺňa? btw. je definovaný pojem "MVD"? lebo to môže byť aj 1 bus za deň/týždeň, nie?
prípadne do dpb ako obyvateľ KV
Ruslan
Ak by sa k dnešnej linke 95 (upravený grafikon) pridala nová doplnková linka 195 mohol by takto DPB usporiť na nákladoch a na vzkm?
Dnešná 95 chodí v úseku Technopol - Vyšehradská menej vyťažená a preto sa pýtam, či by v tomto úseku nestačil v špičke interval 10 min. a v sedle 15 min., prípadne iba v špičke 10 min., v sedle by to ostalo tak ako teraz, teda 7,5
trasa L95: Vyšehradská - Šafárikovo nám.
interval: 10/15/12/15/víkend 15, alebo 10/7,5/12/7,5/víkend 7,5
trasa L195: Technopol - Šafárikovo nám.
interval: 10/15/12/15/víkend 15, alebo 10/-/12/-/-
L95 a L195 v preklade od Technopolu po Šafko by mali interval:
5/7,5/6/7,5/víkend 7,5 (takže by premávala tak ako dnes, ale spoje premávajúce po Technopol by mali očíslovanie 195. (mohlo by sa to prípadne namiesto L195 iba vyznačiť v CP 95, t- ide po Technopol)
DPB by takto znova niečo usporil, lebo v špičke podľa mňa by v úseku Technopol - Vyšehradská ráno 10 a poobede 12 min. interval stačil pri MBCC.
Píšte pripomienky...
?