Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Návrh na šetrenie a optimalizáciu liniek.

Ak by sa k dnešnej linke 95 (upravený grafikon) pridala nová doplnková linka 195 mohol by takto DPB usporiť na nákladoch a na vzkm?
Dnešná 95 chodí v úseku Technopol - Vyšehradská menej vyťažená a preto sa pýtam, či by v tomto úseku nestačil v špičke interval 10 min. a v sedle 15 min., prípadne iba v špičke 10 min., v sedle by to ostalo tak ako teraz, teda 7,5

trasa L95: Vyšehradská - Šafárikovo nám.
interval: 10/15/12/15/víkend 15, alebo 10/7,5/12/7,5/víkend 7,5

trasa L195: Technopol - Šafárikovo nám.
interval: 10/15/12/15/víkend 15, alebo 10/-/12/-/-

L95 a L195 v preklade od Technopolu po Šafko by mali interval:
5/7,5/6/7,5/víkend 7,5 (takže by premávala tak ako dnes, ale spoje premávajúce po Technopol by mali očíslovanie 195. (mohlo by sa to prípadne namiesto L195 iba vyznačiť v CP 95, t- ide po Technopol)

DPB by takto znova niečo usporil, lebo v špičke podľa mňa by v úseku Technopol - Vyšehradská ráno 10 a poobede 12 min. interval stačil pri MBCC.

Píšte pripomienky...
?
Reply on: no.ev.di. #168794:
Paragraf neviemkolko "niekto by to mohol zneuzit"? Nikto nic nezneuziva, ale vyuziva a nie je na tom nic zle, ani to dopravca nemoze zakazat.
Reply on: Peon #168789:
Samozrejme to plati aj to je na ich webe.
Reply on: Ámos #168761:
No tak DPP to zadarmo samozrejme asi nerobil.
Reply on: Ámos #168760:
Ano, lenze pri Tescu mas dovod tam kupovat co najviac aby si mal co najviac bodov = co najvacsiu zlavu. Kdezto pri ZSSK bude (percentualna) zlava stale ta ista bez ohladu na to kolko krat nimi pojdes.
Reply on: S499.1023 #168796:
ale to som mal na mysli ostatných, napr. mojich rodičov, lebo oni necestujú do 1. pásma vôbec, lebo minulý rok bol otec 2x na pohrebe v Biskupiciach a 1x na Východnom, to boli všetky jeho cesty do 2. pásma, a mama tam necestovala posledných 5 rokov vôbec. Ale nejedná sa len o rodičov, aj iní určite cestujú do 2. pásma z 1. tak často ako do Grónska ?
Reply on: Martin Fundárek #168780:
#168801. Také máme v súčasnosti možnosti. Ale ako píše aquila v #168782, pre ďalšie programové obdobie sa budú operačné programy prehodnocovať, uvidíme čo naše úžasné ministerstvá a lobbisti v Eú vymyslia... ?
Reply on: kecho #168798:
Rozhodujúci je dátum nákupu, takže aj 31.7. si môžeš kúpiť hoc aj ročný PCL s platnosťou od 29.8. (dúfam že som tých 30 dní dobre vyrátal) za starú cenu. A mnoho ľudí to tak aj robí, resp. ešte spraví.
Reply on: no.ev.di. #168794:
Preco sa s touto otazkou neobratis na DPB?
Reply on: AAA #168773:
mne sa v tých zákonoch páči vždy to slovo "najmä" 🙂 čiže ak zabezpečuje aj 2/3 z toho, tak to vlastne spĺňa? btw. je definovaný pojem "MVD"? lebo to môže byť aj 1 bus za deň/týždeň, nie?
Re #168781 MIkimoUSE00: napíš na karloveské zastupiteľstvo 😉 prípadne do dpb ako obyvateľ KV 😉
Re #168783 MIkimoUSE00: aby si nebol prekvapený, keď ti pošlú 1712 😉
Re #168790 S499.1023: 900 mm rozchod a z eurofondov?, no fuj... Mr. 0,167 sa voči tomu nebúril?
Re #168794 no.ev.di.: Ešte tuším oficiálne nie je zmenená tarifa, takže by sa malo dať a aj keby bola, ak si ju kúpiš s platnosťou od 31.7., tak by to malo byť postarom. Iný problém by bol zaujímavejší, keby si niekto v júli chcel kúpiť (30 dní vopred) električenku platnú napr. od 10.8. - v prípade ešte neschválenej tarify by mala byť za pôvodnú cenu, ale čo v prípade, ak už bude schválená? je rozhodujúci dátum nákupu alebo dátum platnosti?
Reply on: Mike #168752:
Čo by si chcel meniť? Z eurofondov sa dajú postaviť aj normálne električkové trate. A dajú sa aj rekonštruovať jestvujúce. Pozri:
http://www.ujpalyan.hu/
http://www.2-esvillamos.hu/
http://zoldnyil.hu/
Reply on: no.ev.di. #168794:
Nie. Kľuzdne si tú prvopásmovku choď kúpiť, najlepšie ročnú
Reply on: MiroBA #168729:
A tam to jezdí na stejné koleji jako vlaky IC, EC či ICE? To asi těžko, že.
Mám jednu otázku súvisiacu s zdražovaním cestovného. Dajme tomu, že štrvtine majiteľov PCL prestane v júni/júli platiť električenka a chceli by si všetci kúpiť ročnú električenku, príp. tí čo cestujú iba v 1. pásme by si kupovali ročnú na 1. pásmo. Je možnosť zo strany dopravcu odmietnúť človeku predať takýto PCL, keď je mesiac pred zdražovaním, alebo to môžu ľudia kľudne zneužiť, že sa dajú ešte nakupovať PCL za staré ceny a podľa starého delenia?
Reply on: Ámos #168776:
To ani tak nie je dôležité. Dôležitejšie je to, že je to kompetencia obce, ale pokiaľ by sa najmä nejake menšie mesto rozhodlo, že MHD nebude, neviem si predstaviť ako by si inak ako voľbami dosiahol opak.
Reply on: S499.1023 #168790:
teda ak som pochopil správne, tak my tu šaškujeme pre nič za nič s krížencom električky a vlaku, a s dvomi rozchodmi, zatiaľ čo Nemci a Taliani si mohli z EU-fondov postaviť/zrekonštruovať električkové trate?! ?
Reply on: Peon #167820:
Taaakže, stanica "Wien Stadlau" bola znova pridaná na www.cp.sk ? Zaujímavé, že na www.zssk.sk stále chýba. ?
Reply on: Martin Fundárek #168780:
Makarónci si dokonca s podporou eurofondov stavali aj 900 mm trate (Cagliari, Sassari). V Nemecku sa s podporou eurofondov zrekonštruovala hromad mestských sietí 1000 mm (najma v ex-východnom). Teraz to napríklad zachránilo pred zrušením električky v Chotebuzi - keby ich zrušili, museli by vracať strašné prachy do eurofondov. Samozrejme najlepšie by bolo opustiť zvrhlý systém prerozdeľovania v ZESR, vrátiť sa k povodnému princípu colnej únie a nech si každý stavia za svoje a čo chce.
Reply on: 810zssk #168754:
Na ich webe Viedeň (Wien, Vienna)nemôžem nájsť. Asi to už neplatí...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.