Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #168510:
Tam ide o to, ako to rozsúdiš, ak cestujúci vyhlási, že tam čakal a vodič, že tam nebolo nikoho.

Je to vec kulrúry národa - tak cestujúcich ako aj vodičov.
Reply on: Vladimír #168508:
pokiaľ stojí pre označníkom a nie je to viac ako 30-40m tak by mal zastaviť šofér, pri umiestňovaní označníkov v Prievidzi to by bola ale dobrá hádka, keďže tam sú označníky bars ako, hoc aj otočené rovnobežne so smerom cesty, ale inak majú fajné prístrešky ☺
Reply on: Vladimír #168508:
...v tom druhom bode mám na mysli, či na tej zastávke stál cestujúci. Zastavenie/nezastavenie vozidla samozrejme dopátrať vieme.
Reply on: Peon #168506:

1. Že ešte máme príliš veľa autobusov so stropnými tlačidlami STOP - neprijateľné pre deti, starých, imobilných...
2. Že sa vytvára pôda pre vznik sťažností, ktoré nemožno jednoznačne rozhodnúť (slovo proti slovu, stál na zastávke? /nestál na zastávke?).
Reply on: no.ev.di. #168504:
na useku ZA-KNM je dlhodobo nizke akciove cestovne.
Reply on: Vladimír #168505:
A čím argumentujú tí s ktorými "bojuješ"?
Reply on: Peon #168490:
Už niekoľko rokov bojujem 🙂
Reply on: TeBeCe #168496:
to je tam preklep či čo? Im drblo? Za cestu Žilina - KNM o 0,35€ viac a za KE-ZV o 0,10€ viac?! ?
Reply on: S499.1023 #168495:
tak to si trafil ? ani otec ho nenazval nikdy inak ako ty ? teraz tam je tandem "kravinec" a "buzíkgay" ?
Reply on: 810zssk #168486:
mohla sa ho opýtať, že prečo to revízori robia tak, že "kakaovníkov" a asociálov nevyhadzujú, či nekontrolujú nikdy! ? Jakživ som nezažil kontrolu na L99 kde vyvážajú kdejaké sprosté indivíduá, nikdy v živote! Iba raz mi kamarát spomínal, že šiel s prvou rannou L99 do práce, necvakol si lístok a zrovna tam bol revízor KUA! Tak to naserie... ?
Reply on: Valec #168476:
dobre, bola by zachádzka k Astronomickej na L67 s tým, žeby šla iba po Avion alebo k Jurajovmu dvoru a L65 k Avionu.
Reply on: Peon #168479:
v Brne majú aj také delenie zastávok na znamenie, že niektoré sú na znamenie od 20:00 do 5:00 teda od večernej hodiny do cca začiatku premávky dennej MHD. Pri zastávke napr. ako je Švabinského, Homolova, či Štepná kde síce ľudia nastupujú/vystupujú často no večer a skoro ráno tomu tak nemusí byť, teda tam autobus nemusí povinne stáť.
Reply on: 44 #168497:
To je síce hodnotný obrázok ale papier znesie všetko. Keďže medzi trať 132 a diaľnicu NS výškovo nevopcháš, tak musíš diaľnicu a trať 132 prekonať podjazdom a ak chceš potom z toho podjazdu vystúpať, aby si prekonal trať 131 nadjazdom, tak si budeš musieť obstarať nejaké takéto
http://www.tundria.com/trams/HUN/Photos/Budapest-Fogas-cr.shtml alebo takéto http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Stuttgart_zahnradbahn1.jpg vozidlá NS MHD, pričom tá druhá možnosť by neprešla cez inžiniera 239,16 mm, lebo má metrový rozchod.
Reply on: 44 #168497:
A to plati aj pre Valca. 😉
Reply on: no.ev.di. #168471:
A na tej istej fotke vidis, ze NS vedie ponad trat 131. 😉
Reply on: 810zssk #168486:
Šmarjá, to kde vyhrabali, to je čí chránenec? Však to je také blbé, že by to mohlo konkurovať legendárnemu Čiko(koto)vskému ? .
Reply on: 810zssk #168486:
Zaujímavé info podall p. Zajac ? napríklad; polovica autobusov v Bratislave je klimatizovaných!!! klímu si neželajú seniori a mamičky s deťmi ?
Reply on: 810zssk #168492:
Aj ja mám takú informáciu. Akurát, že ani pri PayPasse si limit nemôžeš sám nastaviť - vždy je to 20 € a zároveň tri po sebe nasledujúce platby v tejto hodnote. Štvrtá sa z bezpečnostných dôvodov musí autorizovať PIN-om.
Reply on: TeBeCe #168489:
"Limit platieb bez PINu" neexistuje. To sa myslim tyka iba PayPassov (teda limit na PayPass), inak to zalezi na nastaveni terminalu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.