v Brne majú aj také delenie zastávok na znamenie, že niektoré sú na znamenie od 20:00 do 5:00 teda od večernej hodiny do cca začiatku premávky dennej MHD. Pri zastávke napr. ako je Švabinského, Homolova, či Štepná kde síce ľudia nastupujú/vystupujú často no večer a skoro ráno tomu tak nemusí byť, teda tam autobus nemusí povinne stáť.
To je síce hodnotný obrázok ale papier znesie všetko. Keďže medzi trať 132 a diaľnicu NS výškovo nevopcháš, tak musíš diaľnicu a trať 132 prekonať podjazdom a ak chceš potom z toho podjazdu vystúpať, aby si prekonal trať 131 nadjazdom, tak si budeš musieť obstarať nejaké takéto http://www.tundria.com/trams/HUN/Photos/Budapest-Fogas-cr.shtml alebo takéto http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Stuttgart_zahnradbahn1.jpg vozidlá NS MHD, pričom tá druhá možnosť by neprešla cez inžiniera 239,16 mm, lebo má metrový rozchod.
Aj ja mám takú informáciu. Akurát, že ani pri PayPasse si limit nemôžeš sám nastaviť - vždy je to 20 € a zároveň tri po sebe nasledujúce platby v tejto hodnote. Štvrtá sa z bezpečnostných dôvodov musí autorizovať PIN-om.
Hoc aj hneď. I keď ja som sa navrhoval že ešte nie je na to správna doba. Tá podľa mňa bude najskôr vtedy, keď sa vyradia Karosy, lebo tie majú tlačítka príliž vysoko a teda deti alebo starší ľudia nemajú šancu dosiahnuť tak vysoko.
pokial dobre viem, tak limit platieb bez Pinu sa tam da menit. Mne to minuly tyzden prislo vhod, lebo na chorvatskej mytnici sa pin neda zadat nijak. A s Maestrom sa bez Pinu zaplatit nedalo...
Vraciam sa k tejto téme, pretože mne sa nedávno podarilo na takto upravenom rakúskom červenom automate zaplatiť za lístok znova bez PIN kódu. ? Fakt "bezpečné"... Jednoducho to PIN nepýtalo. Skúšal som iba kartou VISA od mBank.
PS: Takto upravené sú už asi všetky automaty (teda nielen vo Viedni).
44