pokiaľ stojí pre označníkom a nie je to viac ako 30-40m tak by mal zastaviť šofér, pri umiestňovaní označníkov v Prievidzi to by bola ale dobrá hádka, keďže tam sú označníky bars ako, hoc aj otočené rovnobežne so smerom cesty, ale inak majú fajné prístrešky ☺
1. Že ešte máme príliš veľa autobusov so stropnými tlačidlami STOP - neprijateľné pre deti, starých, imobilných...
2. Že sa vytvára pôda pre vznik sťažností, ktoré nemožno jednoznačne rozhodnúť (slovo proti slovu, stál na zastávke? /nestál na zastávke?).
mohla sa ho opýtať, že prečo to revízori robia tak, že "kakaovníkov" a asociálov nevyhadzujú, či nekontrolujú nikdy! ? Jakživ som nezažil kontrolu na L99 kde vyvážajú kdejaké sprosté indivíduá, nikdy v živote! Iba raz mi kamarát spomínal, že šiel s prvou rannou L99 do práce, necvakol si lístok a zrovna tam bol revízor KUA! Tak to naserie... ?
v Brne majú aj také delenie zastávok na znamenie, že niektoré sú na znamenie od 20:00 do 5:00 teda od večernej hodiny do cca začiatku premávky dennej MHD. Pri zastávke napr. ako je Švabinského, Homolova, či Štepná kde síce ľudia nastupujú/vystupujú často no večer a skoro ráno tomu tak nemusí byť, teda tam autobus nemusí povinne stáť.
To je síce hodnotný obrázok ale papier znesie všetko. Keďže medzi trať 132 a diaľnicu NS výškovo nevopcháš, tak musíš diaľnicu a trať 132 prekonať podjazdom a ak chceš potom z toho podjazdu vystúpať, aby si prekonal trať 131 nadjazdom, tak si budeš musieť obstarať nejaké takéto http://www.tundria.com/trams/HUN/Photos/Budapest-Fogas-cr.shtml alebo takéto http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Stuttgart_zahnradbahn1.jpg vozidlá NS MHD, pričom tá druhá možnosť by neprešla cez inžiniera 239,16 mm, lebo má metrový rozchod.
Aj ja mám takú informáciu. Akurát, že ani pri PayPasse si limit nemôžeš sám nastaviť - vždy je to 20 € a zároveň tri po sebe nasledujúce platby v tejto hodnote. Štvrtá sa z bezpečnostných dôvodov musí autorizovať PIN-om.
810zssk