Reply on: 810zssk #168514:
ja by som skôr pristúpil ku tomu, že dôležité prestupné body ako Račianske mýto, Trnavské mýto, SAV/Predstaničné nám., Patrónka, autobusová stanica, Nový most, Zochova, Hodžovo nám., Kollárovo nám., Astronomická,Zlaté piesky, Vlčie hrdlo, Molecova, ŽST Petržalka, Nám. hraničiarov alebo zastávky kde sa pohybuje najviac ľudí, takých top 20-30 by boli povinné pre šoférov. Totiž, keď spravíš neskoro večer na denných linkách všetko na znamenie ako hovoríš, tak sa ti môže stať, že šoféri budú jazdiť s náskokom ak tomu neprispôsobia štýl jazdy. Samozrejme plus je to, že odpadajú zbytočné rozjazdy keď autobus/trolejbus zastaví a nikto nenastupuje/nevystupuje. Inak DPB by sa mohol odhodlať aj k historicky prvej zastávke pre električky na znamenie a síce Horné a Dolné Krčace, Zátišie, Vozovňa Krasňany, Nový záhon a zrušiť Chlumeckého. Električkám by tiež nejaká tá zastávka na znamenie neuškodila, či?! ?
Vladimír