Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jandro #167759:
na Vajnorské jazerá sa inak dá v pohode pešo dojsť od zastávky Vajnory-nadjazd. Keď tam idem s priateľkou tak vždy na L53, tam vystúpime a za chvíľu sme tam pešo. Raz sme tam šli z Petržky vlakom, nebolo to zlé, vo vlaku bolo možno tak 20 ľudí ?
Reply on: no.ev.di. #167757:
jednou z moznosti je aj prelozit 65-ku tak, aby chodila cez Vychodne ... Vajnory maju porovnatelny pocet obyvatelov s Vychodnym a maju dva spoje do mesta, Vychodne nema ziaden spoj a aj to spojenie na trolejbusy by veru pomohlo, nebolo by mozno odveci uplne nove nalinkovanie spojov v tejto oblasti ... 630-ka by napr. kludne mohla premavat na ZST Vajnory, 54-ka hadam len v spicke (cez leto celodenne kvoli Vajnorskym jazeram - Bagru)
Reply on: jandro #167755:
ak by sa náhodou nejak zredukovala L65 tak by to bola dosť tragédia, keďže teraz chodí dosť plná
a zdá sa mi, že L56 nemešká ráno, skorej poobede kvôli nadjazdu. A súhlasim, že by mali L56 chodiť 12m, niekedy tam chodili karosy.
A L52 by som len mierne upravil, minimálne večer niekedy viem, že hcodila len do 20:00, aj keď najlepšie riešenie si myslím, že je spojiť ju s L54, ako tu bolo písané. Určite by sa využívala, keďže viem o tom, že z Vajnor chodí tiež dosť ľudí do Rače a zbytočne by od Na pasekách po Sklabinskú nejazdili obidve linky. Ku kauflandu by som nechal zachádzať L56 iba raz za hodinu, dôchodcom to stačí a pre iných tam chodí električka.

Re #167757 no.ev.di.:
Nestačí ti akú dlhú trasu má L65 a ešte by sa mala motať po Rači a zachádzať ku kauflandu?? A ak by si tam ešte včlenil L55, to by si neušetril, lebo po Rači by sa motalo ešte zbytočne viac autobusov ako teraz na L56. L56 je na to v pohode, ako som napísal stačilo by raz za hodinu. A vie niekto aký zmysel má 2x denne zachádzanie L56 na potočnú?
Reply on: jandro #167755:
no obnovenie L114 by bolo veľkým krokom späť, keď už tak by som maximálne potiahol L56 k trolejbusom v Trnávke ale ďalej nie. Od dopravy do mesta je najlepší prestup na električky 2 a 4. Čo sa týka kindervajec tak tých je prebytok, 50 ich tu fakt nemusíme mať keďže vhodné sú akurát tak na L23,38,41,43,51,52,55,57,77 a 79 a to ak sa nemýlim robí dokopy denne 19 alebo 20 poradí + rezerva 5ks (neviem koľko má byť rezerva). Na L56 by teda bolo treba 10.5 či 12m rovno? Ja som videl L56 pár krát v živote, z toho raz do nej nastupovalo celkom dosť ľudí na Zlatých pieskoch a to prišlo kindervajce B 9.5 (pravdepodobne tí čo šli na Východné a možno aj do Rače).

Re #167755 jandro: s tým Kauflandom keď si spomenul, že by to nemusela robiť L56, tak oprášim svoj starý návrh :
L52 : včleniť do CP L56
L55 : včleniť do CP L65
L56 : Tbiliská - Rustaveliho - Detvianska - Sklabinská atď. po starej trase na Studenú, v úseku Tbiliská - Na pasekách i=10/30/10//15, v r.š. pri menšom počte vložených spojov z L52 by som nasadzoval 10.5m, poobede by mohli byť 9.5
L65 : Tbiliská - Rustaveliho - Nám. A. Hlinku - Barónka - Detvianska - Púchovská (Kaufland) - atď. na Dolné hony, i=15/30/20//30, vybrané spoje (t.j. nie tie prádzne) z L55 budú vložené do CP L65 v úseku Na pantoch - Nám. A. Hlinku

- ušetrili by sa vzkm nižším počtom spojov v r.š. na L52, resp. po novom na vložených spojoch na L56
- šetrnie vzkm na zachovaní iba vybraných spojov L55
- menší nárast vzkm kvôli preloženiu trasy L65
Reply on: Hug0 #167753:
SOR má dvere naviac ale chýbajú mú úplne iné veci, takže tie dvere si môžu pichnúť za klobúk ?

Re #167752 Ivan3: a má aj sklopné sedadlá, na ktoré keď sa niekto vycapí tak nie je kde stáť, lebo okrem toho priestoru sa dá stáť iba vo dverách už, v uličkách a kĺbe. V týchto miestach keď človek stojí tak má istotu, že pri nástupe/výstupe bude do neho niekto furt vrážať. Kĺbový SOR pojme asi toľko ľudí na státie čo 15m Solaris. Navyše aj krivá podlaha pri štvrtých dverách vyzerá ako keď si decká robia z dosiek skokanské mostíky pri bicykle ? zaujímalo by ma inak, že prečo nevie SOR v kĺbe vytvoriť toľko miesta čo Irisbus, Solaris, MAN alebo Mercedes?
Reply on: matt11 #167691:
kedze sa chystaju setrit, tak bude dobre ak ponechaju na 65-ke aspon sucasne intervaly a samozrejme najma sucasnu trasu ... 52-ka rano by nemala byt kombinovana s 56-kou, kedze jej odchody nie su stopercentne (kvoli nadjazdu)

Re #167695 Valec: je to priblizne rovnako casovo, ak sadnu spoje ... najma ak prsi, tak na Racianskom myte prebiehat a cakat nie je ziadna slast

Re #167699 no.ev.di.: velkost autobusov je tiez problem, 56-ka by mala byt urcite v rannej spicke kapacitnejsia, ked kupil DPB kinderka tak ich asi nemal kde dat, tak skoncili tu, netreba zabudat, ze este v r.1999 v smere Vychodne-Zlate piesky premavala modra Karosa linky č.54 s velmi nepravidelnymi intervalmi ... v r.1995 vsak premavala pravidelne 114-ka v smere Vychodne-Studena-Trnavske myto ... tj uz bolo aj horsie, ale uz bolo aj lepsie, pokus resp. sen o jej obnoveni je stale 😉

Re #167714 shandon: predlzenie ku Kauflandu nepridalo nejako vela vzkm. ale zvysilo potrebu vyssieho poctu vodicov na linke, otazna je ze ci by len niektore zachadzky tento pocet znizili, spoj ku Kauflandu je vsak potrebny, mozno ale nie 56-ka
Reply on: Martin Fundárek #167750:
hej hej, mne sa to mixuje tá Poštová a Vysoká. Hej myslel som Vysokú. V každom prípade, je taká poloha prístrešku úplne od veci a vyzerá to, ako keby boli v dopravnom podniku úplní neschopáci, čo až také kritické nie je.
Reply on: Ivan3 #167752:
Sor na dvere naviac ? ?
Reply on: no.ev.di. #167747:
Hm až na to, že do toho ikarusu se vozíčkář nedostal, zatímco do toho soru se dostane bez obtíží. A při srovnájní těch dvou má SOR o 1 dveře navíc a díky tomu je sem pohodlnější nástup a výstup cestujících.

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #167729:
Zastávky boli posunuté pri rekonštrukcii, prístrešky zostali:-(. A asi myslíš Vysokú, nie Poštovú.
Neviete ci sa da na nete najst prehlad ake vykonava ZSSK vykony na jednotlivych tratiach (napr. na trati 110 XYZ km rocne)?
Reply on: no.ev.di. #167747:
ak tak velmi chces, zorganizujeme ti zbierku na nejaky Ikarus280/283 a S499 ta bude vozit po BA stylom "BA rodeo" ? Ako za starych dobrych casov 😃
Reply on: TEDOM-1103 #167746:
ešte keby mal ten autobus aj taký odolný rám priestrannosť, resp. priestrannosť by som tvrdo kritizoval u SOR NB18, keďže aj Ik280 mal menej schodov, než SOR NB 18
Reply on: TEDOM-1103 #167744:
Elektrobus sa zatiaľ v Košiciach stretol len s veľmi pozitívnymi ohlasmi a to zo strany vodičov, ktorí si ho pochvaľujú a v určitých vlastnostiach prirovnávajú k starej klasike Ikarus 280
Reply on: TEDOM-1103 #167744:
nech si to strčia aj do zadku... možno im to poslúži ako vibrátor, keď to je na elektrinu a snáď ich to pri troche šťastia aj kopne do riti. ? nad tými pseudoautobusmi sa môžem fakt iba smiať ?
Reply on: anbis #167738:
Má to na starosti sekcia dopravnej cesty... ale mená kompetentných netuším.
Reply on: no.ev.di. #167739:
Napisal som dost jednoznacne ze nemam dostatocne vedomosti aby som to posudil tak co kecas, ze som na "strane tych kecov"? Argumenty Igor ponukol, rovnako ich ponukol Ike a tusim este niekto. S nimi sa da viest diskusia, ty tu len bliakas.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.