Reply on: no.ev.di. #167757:
Racianske linky by som nechal tak ako su okrem L55 ,ktora premava ako nahrada za zredukovanu L59. Vacsinou tam behaju prazdne spoje. Preklad s L65 nebude nikdy optimalny,kedze na tej mega dlhej trase nabera slusne meskania. L54 je slabo vyuzivana no spojit ju dokopy s L52 je nezmysel ,kvoli uplne odlisnym prepravnym narokom na useku Vychodne-Vajnory a Vychodne Raca.Na linke L54 by v sedle a cez vikend stacil 60 min.int. dobre nacasovany na prestup L53,L65. Kedysi chodila slusne naplnena iba v nedelu pocas konania burzy na letisku. Bola aj posilnena len uz neviem ci to bola L54 alebo byvala L36
L52 doplnuje kapacitu na najviac vytazenom useku.
V plane bolo prepojit ulicu Na Pantoch zo Sklabinskou. Potom by bolo onmoho jednoduchsie a uspornejsie viest linky v tejto casti mesta.

no.ev.di.
Re #167752 Ivan3: a má aj sklopné sedadlá, na ktoré keď sa niekto vycapí tak nie je kde stáť, lebo okrem toho priestoru sa dá stáť iba vo dverách už, v uličkách a kĺbe. V týchto miestach keď človek stojí tak má istotu, že pri nástupe/výstupe bude do neho niekto furt vrážať. Kĺbový SOR pojme asi toľko ľudí na státie čo 15m Solaris. Navyše aj krivá podlaha pri štvrtých dverách vyzerá ako keď si decká robia z dosiek skokanské mostíky pri bicykle ? zaujímalo by ma inak, že prečo nevie SOR v kĺbe vytvoriť toľko miesta čo Irisbus, Solaris, MAN alebo Mercedes?