ešte keby mal ten autobus aj taký odolný rám priestrannosť, resp. priestrannosť by som tvrdo kritizoval u SOR NB18, keďže aj Ik280 mal menej schodov, než SOR NB 18
Elektrobus sa zatiaľ v Košiciach stretol len s veľmi pozitívnymi ohlasmi a to zo strany vodičov, ktorí si ho pochvaľujú a v určitých vlastnostiach prirovnávajú k starej klasike Ikarus 280
nech si to strčia aj do zadku... možno im to poslúži ako vibrátor, keď to je na elektrinu a snáď ich to pri troche šťastia aj kopne do riti. ? nad tými pseudoautobusmi sa môžem fakt iba smiať ?
Napisal som dost jednoznacne ze nemam dostatocne vedomosti aby som to posudil tak co kecas, ze som na "strane tych kecov"? Argumenty Igor ponukol, rovnako ich ponukol Ike a tusim este niekto. S nimi sa da viest diskusia, ty tu len bliakas.
a on to ako zistí, že pozeráš telku a nevozíš sa viac ako 5min?! Ti dá kontrolnú otázku, že čo sa tam vysielalo, či čo? ? to s tými 5min zadarmo nemyslia dúfam vážne ?
jedna otázka: pred asi tromi týždňami na zastávke Pekná cesta zvárali koľajnice. Opravované miesto bolo (ako inak) v časti, kde je trať zakrytá asfaltom. Asfalt rozbili, koľajnice (predpokladám) opravili, diera však zostala a odvtedy ju musí každý, kto vystúpi na Peknej ceste (z mesta) a smeruje do Krasňan, preskakovať. Myslíte si, že má cenu písať do dpb, aby to dali do poriadku (vlastne do pôvodného stavu)? Ak áno, komu najlepšie? Schválne to neadresujem na magistrát, lebo mi je jasné, že koľajové trate nespravujú. ?
(Ináč tak isto to vyzerá už od apríla-mája 2009 aj pri zastávke černockého, kde takto rozbili prechod pre peších cez trať, preto nepredpokladám, že to urobia sami od seba...)
No vsak to presne je zamer. Ale taka lepsia sidliskova samoobsluha. A predovsetkym sa ta na teba predavacka nemraci a nepovazuju ta za zlodeja lebo si dlhsie vyberas co si kupis (to sa mi raz stalo v jednych potravinach, ze som sa dlho motal pri jednom regale a zvysok nakupu za mnou vsade liezol pracovnik tych potravi ? ).
Prvy bonus televizorovych autobusov je tu - ponukaju 5 min.cestovania zadarmo, kedze cas ktory zobrazuju (aspon v 1825) je 5 minut pozadu. A cestujuci nemusi vediet,ze to nie je oficialny cas...
inak zaujímavé je, že zastávky na radiálach, ktoré slúžia väčšinou ako výstupné a kde je krátky čakací čas (každé 4min električka), tak tam sú prístrešky (Ružinovská radiála smer Astronomická) ale napr. na Jesenského, Šafku, Mariánskej, Odborárskom nám., či Legionárskej a Poštovej chýbajú, navyše prístrešky na zastávkach Poštová a Kapucínska v smere do Rače sú z mne neznámych dôvodov umiestnené až za označníkmi. Čo bolo dôvodom takto excelentne blbého umiestnenia prístreškov?
Čo sa týka rozsiahlych výluk na trati v tuneli a Krížnej, tak Dúbravsko-KV radiála existovala s tromi linkami 4,5 a 12 s i=10//15 a nikto nepísal sťažnosti na DPB. Môj návrh počíta práve s tromi linkami+jednou špičkovou pre KV v i=8//15 (šk.p. 10//15) s trasami 4 : KV-tunel-Špitálska-Zlaté piesky, 9 : Dúbravka-tunel-Obchodná-Ružinov, 12 : bez zmeny + L17 iba v špičke a bez zmeny trasy (8min cez šk.r., 10min v šk.p.)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike