Reply on: Martin Fundárek #167600:
ad 3 - podľa prepisu tlačovky to vyzerá, že ide len o dezinterpretáciu autorkou článku. Nepadlo ani slovo o tom, že by mala byť trať "sčasti pod zemou", to si asi spojila Figeľove slová "Rozpočet celého projektu prepojenia Petržalky s centrom sa pohybuje od 133 do 280 miliónov eur. Podľa toho, či sa zvolí povrchový alebo podzemný variant" so slovami Ftáčnika "ďalšie časti tej trasy, to znamená Šafárikovo námestie – Hlavná stanica, Bosákova – Janíkov dvor".
jandro
Re #167695 Valec: je to priblizne rovnako casovo, ak sadnu spoje ... najma ak prsi, tak na Racianskom myte prebiehat a cakat nie je ziadna slast
Re #167699 no.ev.di.: velkost autobusov je tiez problem, 56-ka by mala byt urcite v rannej spicke kapacitnejsia, ked kupil DPB kinderka tak ich asi nemal kde dat, tak skoncili tu, netreba zabudat, ze este v r.1999 v smere Vychodne-Zlate piesky premavala modra Karosa linky č.54 s velmi nepravidelnymi intervalmi ... v r.1995 vsak premavala pravidelne 114-ka v smere Vychodne-Studena-Trnavske myto ... tj uz bolo aj horsie, ale uz bolo aj lepsie, pokus resp. sen o jej obnoveni je stale
Re #167714 shandon: predlzenie ku Kauflandu nepridalo nejako vela vzkm. ale zvysilo potrebu vyssieho poctu vodicov na linke, otazna je ze ci by len niektore zachadzky tento pocet znizili, spoj ku Kauflandu je vsak potrebny, mozno ale nie 56-ka