Reply on: Spectre #16679:
Isteze staci zajst do Brna. Ale schvalne som uvadzal ako priklad slovenske mesta, ktore su chudobnejsie ako BA. Aby nikto nemohol povedat, no jo, v bohatych Cechach si to mozu dovolit...Re #16678 Turbo: elektricky v Kosiciach su naozaj strasne. Jazda do VSZ kosickou T6, kde mas vo vnutri taky hluk, ze so spolucestujucim mozes komunikovat len kricanim priamo do ucha (nieco, ako na diskoteke pri reprakoch), je uz zdraviu skodliva. Jedine schopne elektricky na Slovensku su vo Vysokych Tatrach, a aj to nie su elektricky, ale zeleznica

Turbo
Re #16677 m@rtin:
M@rtine, promin, ale vysvetlim. Este predtym porovnaj trolejbusy v BA s trolejbusmi v Ostrave, Brne, Pardubicich, pripadne Ziline.
1. Ja nikde netvrdim, ze netreba kupovat autobusy. Iba upozornujem, ze stale se keca iba o autobusoch a trolejbusom ci tramvajam sa nevenuje patricana pozornist.
2. Ked uz konecne kupis nejake autobusy, tak tie stare sa ti medzicasom zoserblia natolko, ze mozes kupovat dalsie. A tak dalej a tak dalej. Je to uzavrety kruh, z ktoreho sa len velmi tazko dostanes. A u nas sa aj tento kruh rozpada, lebo sa nekupuju nove vozy (precitaj si moj Nezávislý pohľad na mestskú hromadnú dopravu v Bratislave.
3. Ono sa to netyka iba Karos, vezmi si napr. aj Tamy. Sama hrdza. Ale ich interier nie je taky zniceny ako u Karos. A Karosy su snad jedine, ktorym sa prepadavaju sedadla, trha sa podlaha a potah tyc. Ale zase tu mozes argumentovat Bratislavou. Ja velmi dobre viem ze to je biedne, tak mi to nemusis vysvetlovat.
Ano, niekto to spocital. Konkretne je to tu na tejto stranke: Alternatívne riešenie k metru - električka. Sice je to prehnane, ale vypocty su prenasobene koeficienton x2, aby nas nikto nenapadol, ze je to prilis lacne a zavadzame.