Reply on: Riko #16693:
Ja sice niesom chemik, ale mal som o tom taku predstavu, ze sa ten ram od tej kataforezy "nasiakne". Mozno je to blbost, poucte ma niekto skusenejsi
. V kazdom pripade poctivy 1mm nater je do Blavy adekvatny
. V kazdom pripade poctivy 1mm nater je do Blavy adekvatny
Ale trolejbusy si Kosice napodiv udrziavaju vo velmi schopnom stave.
)

, ale urcite minimalne niekoho podobneho.
Turbo
Re #16677 m@rtin:
M@rtine, promin, ale vysvetlim. Este predtym porovnaj trolejbusy v BA s trolejbusmi v Ostrave, Brne, Pardubicich, pripadne Ziline.
1. Ja nikde netvrdim, ze netreba kupovat autobusy. Iba upozornujem, ze stale se keca iba o autobusoch a trolejbusom ci tramvajam sa nevenuje patricana pozornist.
2. Ked uz konecne kupis nejake autobusy, tak tie stare sa ti medzicasom zoserblia natolko, ze mozes kupovat dalsie. A tak dalej a tak dalej. Je to uzavrety kruh, z ktoreho sa len velmi tazko dostanes. A u nas sa aj tento kruh rozpada, lebo sa nekupuju nove vozy (precitaj si moj Nezávislý pohľad na mestskú hromadnú dopravu v Bratislave.
3. Ono sa to netyka iba Karos, vezmi si napr. aj Tamy. Sama hrdza. Ale ich interier nie je taky zniceny ako u Karos. A Karosy su snad jedine, ktorym sa prepadavaju sedadla, trha sa podlaha a potah tyc. Ale zase tu mozes argumentovat Bratislavou. Ja velmi dobre viem ze to je biedne, tak mi to nemusis vysvetlovat.
Ano, niekto to spocital. Konkretne je to tu na tejto stranke: Alternatívne riešenie k metru - električka. Sice je to prehnane, ale vypocty su prenasobene koeficienton x2, aby nas nikto nenapadol, ze je to prilis lacne a zavadzame.