No nic. Pre dnesok koncim, v robote fajront 
Mozno sem este pridem pozret z domaceho netu, zatial cafte.

Mozno sem este pridem pozret z domaceho netu, zatial cafte.



Ale aj mna by to zaujimalo. Ked sa mam priznat, tak viac sa vyznam do konstrukcie ako technologie, preto mozem zodpovedne prehlasit, ze konstrukcia vlecky autobusu B 961 je zvratena a ze cely autobus tiez.
Ale teraz ma m@rtin urcite napadne ze to nie je pravda. Bohuzail, je. Co je na tom autobuse moderne? Ten ram z RTO-cky? Mierne upraveny? A vanicky? Oooo. K technologii roznych antihrdza naterov sa moc vyjadit neviem, iba viem, ze pri urcitom chemickom zlozeni sa sa ocel povazovat za hrdzi odolnejsiu a od urciteho zlozenie za nehrdzavejucu. Ale to ide dost do penazi, lebo take materialy su o cosi drahsie (vyssi obsach chromu a inych prvkov ako nikel a pod.)
. V kazdom pripade poctivy 1mm nater je do Blavy adekvatny
Riko
na margo prehnitých rámov, inak bolo by zaujímavé či by sa u dodávatela vozidiel dala objednať lepšia protikorózna úprava (teraz existujú rôzne nátery na báze živíc, asfaltov atd...) spodku + rámov vozidiel na tých miestach ktoré sú chronicky známe že sú najviac napadnuté hrdzou. Samozrejme, že by to muselo byť pri väčšej objednávke nie pri 2-3 kusoch, to by sa nikto o tom ani nebavil. Určite by sa životnosť predlžila, pretože teraz ked jazdia vozy v tých slaných brečkách, tak sú napadnuté možno už po 2-3 rokoch a prežraté po 6-7 (podľa miesta)