Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mrcheef #165887:
"text a foto: Marek Rychnavský" wow, žijúca legenda ?
Schemy okolia Zimneho stadiona boli vo vozidlach vymenene za nove, kde namiesto Surrounding Orange Area je The Orange Arena Surroundings (snad to zodpovedna osoba zaplati zo svojho)
Reply on: no.ev.di. #165863:
Sorry, ale fakt, neviem o čom hovoríš. A je mi jedno, že pre teba budem pripečený jak fritéza. ?
Reply on: Ike #165869:
E e, 2005. Vtedy, keď boli tie veľké zmeny v Petržalke. ?
CP L801 je zatiaľ ten najlepší CP čo L801 vzhľadom na nadväznosť na vlaky Rajka - Hegyeshalom - Gyor ? 5-7min trvá peší presun od zastávky na stanicu a tam potom vo vlaku si počkáte na odchody cca 10-15 minút ☺
Pár foto a postrehov k zastaveniu osobnej dopravy na trati 132

http://zeleznica.railnet.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1121
Reply on: Vladimír #165885:
Hmm... rozhasilo to link... Kliknite na www.idsjmk.cz a potom na odkaz Novinka: "BEZPEČNÉ ZÓNY" ve vlacích.
Reply on: AAA #165882:
Logika týchto zón je pekne vysvetlená na stránkach IDS JMK » http://www.idsjmk.cz/#110109 Podľa mňa to nie je zlý nápad.
Reply on: AAA #165882:
Najlepšie je požadovať nereálne a sabotovať snahu, že?
Reply on: AAA #165882:
Ten koncept bol tusim u CD vysvetleny tak, ze aj vecer jazdia dlhe supravy (kedze napr. rano musia byt niekde) kde je potom pomerne slaba hustota cestujucich (kedze je mensi dopyt) - tieto zony ich maju nahustit napr. do jedneho-dvoch voznov a tym zvysit bezpecnost. Celkom rozumne, podla mna.
Reply on: Vladimír #165880:
Podľa mňa sú tie bezpečné zóny trochu omyl. Dopravca má snáď garantovať bezpečnosť cestujúceho v celom vlaku a nie v jednom, dvoch vozňoch.
Teoreticka otazka: Moze vodic vylucit z prepravy zacvikara ak tento pachne na cely autobus? Je mi jasne, ze to nikto asi neurobi, skor mi ide o to ci to moze urobit 🙂
Reply on: Dopravák #165878:
Pletieš dve veci dohromady. Budú tiché zóny a budú bezpečnostné zóny. Intenzívnejšie osvetlenie sa týka bezpečnostných zón vo večerných a nočných vlakoch. S tichými zónami nemá intenzita osvetlenie nič 😉
Reply on: Dopravák #165878:
To sa netyka tichych zon, ale bezpecnych zon, to je nieco ine.

S tym osvetlenim inak nesuhlasim, vela ludi chce byt v tichej zone aby si napriklad v klude mohli citat.
Reply on: 810zssk #165876:
milé, ale prekvapila ma táto veta "V označených vozňoch ZSSK garantuje zvýšený dohľad vlakovým personálom, intenzívnejšie osvetlenie a pomoc v núdzi"..

Ja keď chcem byť v tichej zóne, tak isto nechcem mať intenzívnejšie osvetlenie... Práve naopak, mali dať menej osvetlenia.. ach jáj...
Reply on: Mike #165871:
aké pro-DPB? DPB tiež nerobí to čo ho napadne, ale to čo mu mesto/politici nakážu, preto aj tie niektoré "umné" úpravy a predĺženia liniek, príp. nové linky.
Reply on: tr3mp #165870:

Cestujuci 3,20 EUR spiatocne (http://www.slovakrail.sk/index.php?id=cennik---maly-pohranicny-styk)

Bicykel: 2 EUR spiatocne, 1 EUR jednosmerne (http://www.slovakrail.sk/index.php?id=rakusko)
Reply on: Mike #165871:
A pravda je niekde uprostred 🙂
Reply on: S499.1023 #165865:
(po anglicky "how", alebo v tomto vyzname "as", pripadne "like")

Sorry, nemohol som si to odpustit ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.