Schemy okolia Zimneho stadiona boli vo vozidlach vymenene za nove, kde namiesto Surrounding Orange Area je The Orange Arena Surroundings (snad to zodpovedna osoba zaplati zo svojho)
CP L801 je zatiaľ ten najlepší CP čo L801 vzhľadom na nadväznosť na vlaky Rajka - Hegyeshalom - Gyor ? 5-7min trvá peší presun od zastávky na stanicu a tam potom vo vlaku si počkáte na odchody cca 10-15 minút ☺
Ten koncept bol tusim u CD vysvetleny tak, ze aj vecer jazdia dlhe supravy (kedze napr. rano musia byt niekde) kde je potom pomerne slaba hustota cestujucich (kedze je mensi dopyt) - tieto zony ich maju nahustit napr. do jedneho-dvoch voznov a tym zvysit bezpecnost. Celkom rozumne, podla mna.
Teoreticka otazka: Moze vodic vylucit z prepravy zacvikara ak tento pachne na cely autobus? Je mi jasne, ze to nikto asi neurobi, skor mi ide o to ci to moze urobit
Pletieš dve veci dohromady. Budú tiché zóny a budú bezpečnostné zóny. Intenzívnejšie osvetlenie sa týka bezpečnostných zón vo večerných a nočných vlakoch. S tichými zónami nemá intenzita osvetlenie nič
milé, ale prekvapila ma táto veta "V označených vozňoch ZSSK garantuje zvýšený dohľad vlakovým personálom, intenzívnejšie osvetlenie a pomoc v núdzi"..
Ja keď chcem byť v tichej zóne, tak isto nechcem mať intenzívnejšie osvetlenie... Práve naopak, mali dať menej osvetlenia.. ach jáj...
aké pro-DPB? DPB tiež nerobí to čo ho napadne, ale to čo mu mesto/politici nakážu, preto aj tie niektoré "umné" úpravy a predĺženia liniek, príp. nové linky.
Emo