Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #165911:
čert bol tie autobusy asi dlžný ? mohol sa spraviť radšej normálny tender na 10.5 a 12m v jednom trochu neskôr keď už 10.5 vyrábal aj Citelis a Solaris a mohli sme mať 10.5m busy na CNG pohon.

Mimochodom, keď som spomenul CNG, tak ma napadlo, že kedy konečne sa vybuduje plnička CNG aj v Petržalskej vozovni? ?
Ja si myslim,ze na tom budu rovnako ako prva seria.A aj keby boli lepsie tak 2.dp ich poriesi raz dva ?
Reply on: 810zssk #165913:
A preco nie? Ta posledna je zatial relativne dobra, uvidime, aka bude, ked bude tak stara ako ta prva seria.
Reply on: Petto #165908:
A preco brat ako referencnu prvu seriu a nie napr. tu poslednu?
Reply on: Petto #165910:
Kedy mala 1106 nehodu? Ani neviem...
Reply on: frenky #165909:
Aby som citoval jedného vodiča momentálne je najlepší tedom 1108. Lebo má zadretý motor a nevedia to opraviť, tak je dlhodobo nepojazdný ?
Reply on: frenky #165909:
I know ?, 1110 je detto črep ako jeho rovesnici z 1.serie. Som rad,ze si ho zobrali !Jurajovci". Inak ani ja si neviem vybrat najlepsi voz. Dlhodobo sa drzala 1106, no od tej nehody je to vrak detto,ktory viac už nejazdi ako jazdi. Mozno najlepsie co sa tyka jazdy je jazda v 1109 a 1107 - tie nejmenej hádžu
Reply on: Petto #165908:
Na Trnavke ostali uz iba 1101-1109; 1110 dostala elitne cislo 2121 ?
Netrufam si odhadnut, ktory z Tedomov, ktore ostali na Trnavke, je ten najlepsi. ?
Reply on: 810zssk #165905:
Čo je zle? ? Vyskúšaj si jazdy v 1.sérii Tedomov 1101-1110 hlavne v kopcovitých častiach 32ky. Odporúčam vozidlo 1104 ?
Reply on: no.ev.di. #165904:
Košické Tedomy majú o jeden rad sedadiel menej pri kočíkoch, no to riešenie je sice praktickejšie, no chýba tam tá jedna stena zo sklopných sedadiel, čím stojaci ľudia môžu dobre postúpat sediacom ludom na nohy (je to niečo na spôsob ako v klbových Karosách oproti 3.dveram) Okrem toho potom Košice majú vpredu ( medzi 1. a 2 .dvermi) 2 rady sedadiel 2+2, Ba ma 2+1
Podla mňa najideálnejsie by bolo keby sa motor Iveco montoval do karosérie Tedom - možno sice sci-fi , no aspoň by nemuseli behať karosérie LE NB12,18 po SR,CR a tedomácka motoricka cast + prislusenstvo išlo kade ľahsie detto. Ale dúfam v to, že Tedom vychytá tie muchy v motorickej časti a bude rovnako kvalitný ako Solaris.
Reply on: Ivan3 #165902:
Tam robili iba jeden prejazd, inak je to stale tankodrom :))
Reply on: Petto #165903:
Co je zle na Tedome?
Reply on: Petto #165903:
trochu by mohol Tedom zväčšiť ten priestor na státie v interiéri. V kraťasoch by mohlo byť o jednu dvojicu sedačiek menej aby bolo viac miesta na státie a dal by som iba dve sklopné sedadlá v smere jazdy, nie 4. Ešte hluk od motora je v interiéri nemalý. O technických veciach okolo Tedomu nemám vedomosti, ale verím, že sa Tedom posunie vpred, zatiaľ čo SOR, ktorý je si už istý odoberateľskou základňou zaspal na vavrínoch. Asi si myslí, že donekonečna budú všetci naviazaní na nízku obstarávaciu cenu, o ktorej som presvedčený, že je aj tak nadhodnotená, lebo aby SOR vyrobil za rovnakú cenu väčší šerbel ako Solaris, tak to je podvrh! ?
Reply on: no.ev.di. #165863:
Co som videl fotky klboveho Tedomu, tak vlecka je riesena praktickejsie ako libchavacka pomsta - je tam 2. priestor na kocik, no ulicka vo vlečke je rovnako na figu. Ulicka pri 2. naprave je tiez uzka nakolko su tam 4 rady sedadiel 2+2. Vpredu priestor pre kociky je myslim rovnaky ako v kratasoch - cize ziadna slava. Ked si ale porovname pocet sedadiel v NP casti v Tedome C18G a SOR LE NB 18 , tak Tedom ma jasne navrch , no len tie ich motory a celkova jazda v nich je bohuzial zla. ?
Nevyfotil někdo už tu vynovenou TT k hlavnímu nádraží? ?
Reply on: 810zssk #165861:
To je škoda, rád bych se podíval jak to tam s tramkou vypadalo a jak jede tramka po mostě do centra nebo z centra a jak to bylo napojený a tak. Škoda, že v tejdobě se moc nefotilo. škoda, že tam nezůstala. ?
Reply on: intony #165898:
Ale vsak klud, to bude iba cast vlaku. Kludne mozes ist mimo "bezpecnej zony" a zhasnut si tam (ak tam bude plesnive kupecko) - tak to budem robit napr. aj ja..

Aj tak si myslim, ze silnejsie ako to dnes je v Bdteeri to uz nejde 🙂
Reply on: 810zssk #165876:
To je super, mna by potesil vozen s garantovanou nizkou intenzitou osvetlenia, zial citania a svetlonamaximum chtiva lobby je asi prilis velka.
Reply on: 810zssk #165879:
Preto radsej skoro rano, v noci, alebo vecer, cestujem v plesnivom kupecku, kde si mozem znizit / vypnut osvetlenie, nez nastupit a sediet s ospalymi ocami v super vynovenom velkopriestovom, standardy splnajucom, vozni osvetlenom "by modernizovana T3".

A cloveka uplne dozere, ked vlak vezie niekolko vagonov, iba v jednom z nich je nizka intenzita osvetlenia, nastupi don nejaka pani Irena a pozaduje ho rozsvietit na maximum. Sorry, ale tu tuzbu po nechutne silnom bielom svetle nikdy nepochopim. ?
Reply on: Emo #165890:
keď nevieš o čom hovorím, tak si sa potom ešte neviezol v SORke NB 18, keď je špička. Odporúčam vyskúšať hlavne na L68 počas špičky!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.