Reply on: m@rtin #163641:
vďaka za vysvetlenie, len nerozumiem potom, prečo podľa katalógu:Ik 435 vs SNB18
pohotovostná hmotnosť 15,1 t vs. 14,5 t
celková hmotnosť 26,3 t vs. 25,5 t
čiže k bodu 2/ Ik je ťažší a má aj tak nižšiu spotrebu...
teda abstrahujme od bodu 1 a zatvorme oči nad bodom 2, potom podľa bodu 3/ samotná konštrukcia prevodovky, nádrží a pod. spôsobuje zvýšenie spotreby? lebo sa mi nechce veriť, že by za tým bola klimatizácia pre cestujúcich, ktorá vo viac ako polovici sorov ani nie je
Re #163644 S499.1023: keď na nedávno priecestí nabral vlak Karosu, tiež sa nikomu nič nestalo, takže je vlastne všetko ok?

Mike
To už sme fakt niekde na Madagaskare že zasadne rada starších a rozhodne čo ďalej? ?
Je chybou, ak by o rušení resp. obmedzovaní jednotlivých liniek mal rozhodovať DPB, a. s. ako prevádzkovateľ, alebo Magistrát (odd prevádzky dopravy) ako objednávateľ a nie dopravná komisia, kde sú POSLANCI, navyše nikto z nich nie je "dopravák"?
Toto je tá zastupiteľska demokracia? a o rok budú rozhodovať o výprave jednotlivých typov na linky, o intervale alebo aj o zadeleniach vodičov?
Alebo treba za tým iba hľadať tvrdý politický, presnejšie stranícky boj SDKÚ vs. Smer?