Reply on: m@rtin #163641:
vďaka za vysvetlenie, len nerozumiem potom, prečo podľa katalógu:Ik 435 vs SNB18
pohotovostná hmotnosť 15,1 t vs. 14,5 t
celková hmotnosť 26,3 t vs. 25,5 t
čiže k bodu 2/ Ik je ťažší a má aj tak nižšiu spotrebu...
teda abstrahujme od bodu 1 a zatvorme oči nad bodom 2, potom podľa bodu 3/ samotná konštrukcia prevodovky, nádrží a pod. spôsobuje zvýšenie spotreby? lebo sa mi nechce veriť, že by za tým bola klimatizácia pre cestujúcich, ktorá vo viac ako polovici sorov ani nie je
Re #163644 S499.1023: keď na nedávno priecestí nabral vlak Karosu, tiež sa nikomu nič nestalo, takže je vlastne všetko ok?

Vladimír
Vymeniť komplet funkčný tarifný systém kvôli elektronickým JCL je tak donebavolajúci nezmysel, až to bolí. Je hádam zrejmé, že nejde o žiadny lacnejší predaj JCL, ale vadou súčasných OCL je, že nie sú od správnej firmy.