Reply on: AAA #162731:
veru, dobre že píšeš ? inak ten tender mi príde tak, že Mercedes to napadol a DPB mu ako "odškodné" potom nastavil tender na MBCC... možno som paranoidný, no do súťaže na nadrozmerné klbáky sa prihlásil iba Mercedes, navyše už keď sa Gardenescu prekecol, že spravia všetko pre to aby jazdili v BA, tak boli karty vyložené na stole, skôr než sa dohrala hra... a úplne sa sralo na to, že tie autobusy majú konskú spotrebu, šoférom sa s nim nejazdí najlepšie, pomalé reagovanie dverí. Nedávno sme šli po Jiráskovej autom popri MBCC na L68 a normálne sa ten autobus nevedel vpratať do pruhu, tak sme sa museli vyhnúť a v smere oproti auto v ľavom pruhu - no nie dobrý pocit. Navyše si dovolím tvrdiť, že aj stav našich ciest a ich rozmery limitujú používanie týchto autobusov. Ak sa dobre pamätám, tak Ikarusy, TAMBUSy a Karosy sme nacpali všade bez problémov, aj vďaka väčšej vzdialenosti spodku vozidla od vozovky. Predstavte si MBCC na L43 napr. kde už boli všetky možné klbáky ?
no.ev.di.
- peniaze určené na trolejbusy pre Dlhé diely šli na 18x SOR BN 9.5, čo je zásadná chyba o ktorej fan-club súdruha Gardenescu nevie a ak to dakto vie, tak je to iba málo ľudí... svoju neschopnosť niečo spraviť prekryl zavádzaním ničnerišiacich politických liniek, namiesto systematickej práce na príprave projektovej dokumentácie pre t-bus trať Molecova - Patrónka alebo Molecova - nábrežie - centrum, de facto nič pre zlepšenie MHD na DD nespravil!
- modernizácia pseudoNP vozidlami SOR, kde ešte aj LE rada 10.5 BN je fiasko, lebo aj v miestach kde by mohli byť pevné sedadlá v rovine podlahy sú na podeste a to isté platí aj o NB18, kde oproti 4. dverám mal byť priestor na státie, ktorý by však zabral miesto pre jediné štyri fixné sedadlá mimo podesty a ďalšou perlou sú 4 sedadlá pozdĺžne v smere jazdy, jedny umiestnené medzi 2 a 3 dveram, ďalšie pri 4.
- kúpa predražených MBCC, ktoráých spotreba nafty je enormná a s ktorými sa dokonca šoférom jazdí ťažko, otváranie dverí je furt problematické bol ďalší ťah hodný amatéra
To čo zažil podnik za éry BZ je hodné akurát tak poklepania si na čelo, lebo namiesto toho aby tendre boli nastavené a vyhodnotené odborne, robili tendre "harvestori politického kapitálu" zatiaľ čo sa odborníci iba mohli ticho prizerať