Reply on: no.ev.di. #162695:
Pokud jezdí 133 vytížená, tak bych ji neškrtal, má dobrou trasu. Spíš bych škrtnul Trolejbusovou linku na DD do doby než se dostaví TrT smyslupně někam dál.
Podla mna je zdrazenie urcite lepsie riesenie ako redukcia.. Tusim v 2009 som tu ratal ake by mali byt ceny keby sa brala do uvahy len inflacia a vyslo, ze ovela vysie ako su.
nezabúdaj, že to všetko, čo si spomínal, ešte bude treba zaplatiť...
JeJe
1) v tomto buse tuším takmer ani nexistuje sedadlo, kde by sa dalo sedieť pohodlne (možno okrem sedadla vodiča),
2) do úzkej kĺbovej časti (na rozdiel od starých Karos) sa pohodlne vojdú tak 4 cestujúci
3) čo má cestujúci z nízkopodlažného nástupu a výstupu, keď vo vnútri sa ide zabiť na množstve schodov, výstupkov a "pódií"? (Osobne dávam prednosť vysokopodlažákom, radšej prekonám dva schodíky pri nástupe, keď môžem potom vovnútri chodiť po rovnej hladkej podlahe...)
4) tie druhé dvere z piatich sú úplne zbytočné