Dnes som po dlhšom čase cestoval dlhou kĺbovou SORkou a znova som mal raz príležitosť sa presvedčiť ako zle je vyriešený interiér týchto vozov:
1) v tomto buse tuším takmer ani nexistuje sedadlo, kde by sa dalo sedieť pohodlne (možno okrem sedadla vodiča),
2) do úzkej kĺbovej časti (na rozdiel od starých Karos) sa pohodlne vojdú tak 4 cestujúci
3) čo má cestujúci z nízkopodlažného nástupu a výstupu, keď vo vnútri sa ide zabiť na množstve schodov, výstupkov a "pódií"? (Osobne dávam prednosť vysokopodlažákom, radšej prekonám dva schodíky pri nástupe, keď môžem potom vovnútri chodiť po rovnej hladkej podlahe...)
4) tie druhé dvere z piatich sú úplne zbytočné
1) v tomto buse tuším takmer ani nexistuje sedadlo, kde by sa dalo sedieť pohodlne (možno okrem sedadla vodiča),
2) do úzkej kĺbovej časti (na rozdiel od starých Karos) sa pohodlne vojdú tak 4 cestujúci
3) čo má cestujúci z nízkopodlažného nástupu a výstupu, keď vo vnútri sa ide zabiť na množstve schodov, výstupkov a "pódií"? (Osobne dávam prednosť vysokopodlažákom, radšej prekonám dva schodíky pri nástupe, keď môžem potom vovnútri chodiť po rovnej hladkej podlahe...)
4) tie druhé dvere z piatich sú úplne zbytočné
nezabúdaj, že to všetko, čo si spomínal, ešte bude treba zaplatiť...
Petto
Re #162697 Mikimaus: uprimne - ak mi tu maju jazdit po Ba Skoda 30, 31 Tr SOR , tak to radsej nech dookola generalkuju 14 Tr/ 15 Tr. Neviem co sa ti nepaci na K2S , nie su sice NP,ale su aspon scasti nove resp. uplne nove.