Vztahuje sa povinnost vypisovat vyberove konania na dopravu vo verejnom zaujme aj na MHD? Teda, bude musiet mesto vypisat sutaz na dopravcu od roku 2018?
Ad. MS: Mohli by na zastavku Zimny stadion postavit elektronicku tabulu kde by dispeceri online vypisovali ake pripoje budu c najblizsej dobe vypravene (a za cca kolko minut) - aby clovek vedel ci ma cakat, alebo ist na prestup
Mozno by pomohla aj 1 minuta. Preklad 5 minut a 7 minut je predsa len lepsi ako 4 minuty a 8 minut . A aj prestup z 11 na 9 by sa vdaka tomu dal stihnut.
A nemohla by sa o tu 1 minutu posunut cela ruzinovska radiala?
Opakujem este raz - na racianskej radiale su k dispozicii 3 linky (3, 5 a 11) s prekladom 4 minuty, podobne na ruzinovskej tiez tri linky s rovnako kratkym prekladom, kym na subehu Florianske nam - PKO iba 2 linky s intervalmi, z ktorych ten dlhsi je 8 minut, casto aj viac.
ja si tiež myslím to isté ako 810zssk v príspevku #159715 a čo sa týka toho či tam bude/nebude premávať:
1.DPB sa bude chcieť asi prezentovať(aj keď okrem CapaCity nemá čo) a opakujem 4901 má reklamu na MS takisto aj jeden Solaris a elina.Takže tie budú zrejme tiež premávať okolo.
2.KlobáSORy stoja za chuja a NP eliny nemáme z toho mi vyplýva,že naozaj jediná "prezentácia" dopravcu spočíva v nasadení Méďakov na posilové linky ?
3.Jeden z majiteľov 4901 niečo spomínal o ich mimoriadnej výprave na tie posilové spoje ?
Nechajme sa radšej prekvapiť čo bude.
Re #159712 no.ev.di.: Lenže tam musíš brať na vedomie aj ten fakt,že ten majiteľ im platí výplaty a nie malé takže za neuposlúchnutie "nariadenia z hora"im kľudne môže majiteľko udeliť pokuty ak sa mu chce ? No ale úprimne nešiel by si keby ťa pozýval miliardár Ja určite hej ?
Tá bitka bola fakt zlá to je pravda,ale si myslím,že také futbalové derby v Brazílii je oveľa horšie ?
No to sa dobre číta že aj napriek vzniku novej zastávky "Vazovova" (na Vazovovej), (Floriánske Nám. je ten užitočný prestupný uzol) a ponechaniu tej istej jazdnej doby to električky stíhajú. Ono totiž sa stále jazdné doby el. predlžujú lebo vznikajú nové a nové kolízne body, pridávajú sa križovatky so semaformi a potom sa nádju vodiči čo idú do náskoku a "vetrajú" na zastávke aby išli načas (alebo aj nie a idú skôr ..) Ja mám skôr skúsenosť že L9 tým smerom meškáva...
Keby sa ale posunula o 2 min. už by sa narušil preklad s 8 a 14 z Ružinova.
Z casu na cas chodim do KV z Race a suhlasim s tym, ze na racianskej radiale az po Racko su intervaly dobre, ale ak prave nesedim v 5-ke, tak od Racka zacinam mat problem. Teoreticky (podla CP) by sa napr. z 11 dalo prestupit na Radlinskeho na 9 a pokracovat do KV, ale vacsinou ta devina ujde tesne pred tou 11 - a nezostava nic ine, iba zas len pockat na 5. Ak by 9 jazdila co i len o 2 minuty neskor, obidva problemy by boli vyriesene - preklad s 5 by bol lepsi a aj prestup z 11 by sa stihal.
Ten usek od Radlinskeho cez tunel do KV nie je len taky obycajny subeh, je dost dolezity, kedze z Radlinskeho sa neda nijako inac rozumne dostat do KV a Dubravky (ak neratam okluku cez Jesenskeho) a zasluzil by si lepsie riesenie co sa prekladu tyka.
Moja skúsenosť je opačná, ľudia sa v električkách vozia prevažne na radiálu a z radiály a pokiaľ idú cez centrum tak zvyčajne jednou linkou z jednej strany mesta na druhú.
Tak na "východnej " strane mesta sa v rannej špičke na Trnavskom/Račianskom mýte smer mesto vymení asi 2/3 električky. Preto je potrebné aby z radiály (Vajnorskej/Ružinovskej/Račianskej) išla električka reálne každé 4 min. a nie v priemere ale v centre sa už môžu nakombinovať eliny ako príde. (napr. 4 a 14 idú posebe). Poobede by sa mali prekladať zasa na radiálu, lebo ľudia prestupjú (nastupujú) na Vazovovej, Legionárskej, Trnavskom, Račianskom Mýte a tam by to tiež malo chodiť podľa možností pravidelne každé 4 min. a nie v priemere.. a pokiaľ ľudia cestujú el. na radiálu už z centra, tak pokiaľ im nejde tá "ich" linka tak idú hocičím a potom prestúpia.
Na opačnej strane pre Karlovu Ves je nosná (pre väčšinu jediná) dopravná obsluha električky a už keď tam máme 5 liniek je snaha aby sa všetky dokopy nejako rozumne prekladali.
Ten víkend z Jesenského je des, to súhlasím. Ale napr "zdravší" ľudia si vedia prejsť kúsok za roh a na SNP stojí jednotka. Alebo napr. nový most keby sa malo čakať na 4/12 moc dlho ide tam 28,29,30,37 a od PKO sa to už prekladá...
Ale toto je ďalší argument na zníženie počtu liniek a linkový interval 8 (7,5) min.
Rozumiem, ze sa neda urobit idealny preklad na radiale aj na subehu. Ale nie celkom suhlasim s uprednostnovanim radialy, moja skusenost je, ze na radialach su elektricky menej plne ako na subehu. Okrem toho je na ruzinovskej radiale viac liniek ako na subehu z Radlinskeho do KV (iba dve linky 5 a 9).
Este horsie je to z Jesenskeho do KV. Cez vikend tam maju 4 a 12 dost zle intervaly. Aj tu plati, ze 4 casto meska, a tak idu s 12 tesne po sebe. Pritom by stacilo posunut 12.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Hug0
http://sor.cz/site/kariera