Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #159712:
Ber to z lepsej stranky - mozno daju SOR NB 18 na posilovu linku ?
Vztahuje sa povinnost vypisovat vyberove konania na dopravu vo verejnom zaujme aj na MHD? Teda, bude musiet mesto vypisat sutaz na dopravcu od roku 2018?
Reply on: Hug0 #159728:
Ja SORy nepovazujem za skarede 🙂
Keď už je tu spomenutá stranka Soru prečo hladajú zrazu tolko zváračov ? ? ?

http://sor.cz/site/kariera
Reply on: 810zssk #159727:
Povedzme si ktorý nie... ?
Ad. MS: Mohli by na zastavku Zimny stadion postavit elektronicku tabulu kde by dispeceri online vypisovali ake pripoje budu c najblizsej dobe vypravene (a za cca kolko minut) - aby clovek vedel ci ma cakat, alebo ist na prestup 🙂
Reply on: Mike #159722:


Mozno by pomohla aj 1 minuta. Preklad 5 minut a 7 minut je predsa len lepsi ako 4 minuty a 8 minut . A aj prestup z 11 na 9 by sa vdaka tomu dal stihnut.

A nemohla by sa o tu 1 minutu posunut cela ruzinovska radiala?

Opakujem este raz - na racianskej radiale su k dispozicii 3 linky (3, 5 a 11) s prekladom 4 minuty, podobne na ruzinovskej tiez tri linky s rovnako kratkym prekladom, kym na subehu Florianske nam - PKO iba 2 linky s intervalmi, z ktorych ten dlhsi je 8 minut, casto aj viac.
Reply on: Petto #159711:
ja si tiež myslím to isté ako 810zssk v príspevku #159715 a čo sa týka toho či tam bude/nebude premávať:
1.DPB sa bude chcieť asi prezentovať(aj keď okrem CapaCity nemá čo) a opakujem 4901 má reklamu na MS takisto aj jeden Solaris a elina.Takže tie budú zrejme tiež premávať okolo.
2.KlobáSORy stoja za chuja a NP eliny nemáme z toho mi vyplýva,že naozaj jediná "prezentácia" dopravcu spočíva v nasadení Méďakov na posilové linky ?
3.Jeden z majiteľov 4901 niečo spomínal o ich mimoriadnej výprave na tie posilové spoje ?

Nechajme sa radšej prekvapiť čo bude.

Re #159712 no.ev.di.: Lenže tam musíš brať na vedomie aj ten fakt,že ten majiteľ im platí výplaty a nie malé takže za neuposlúchnutie "nariadenia z hora"im kľudne môže majiteľko udeliť pokuty ak sa mu chce ? No ale úprimne nešiel by si keby ťa pozýval miliardár ❓ Ja určite hej ?
Tá bitka bola fakt zlá to je pravda,ale si myslím,že také futbalové derby v Brazílii je oveľa horšie ?
Reply on: JeJe #159721:
No to sa dobre číta že aj napriek vzniku novej zastávky "Vazovova" (na Vazovovej), (Floriánske Nám. je ten užitočný prestupný uzol) a ponechaniu tej istej jazdnej doby to električky stíhajú. Ono totiž sa stále jazdné doby el. predlžujú lebo vznikajú nové a nové kolízne body, pridávajú sa križovatky so semaformi a potom sa nádju vodiči čo idú do náskoku a "vetrajú" na zastávke aby išli načas (alebo aj nie a idú skôr ..) Ja mám skôr skúsenosť že L9 tým smerom meškáva...

Keby sa ale posunula o 2 min. už by sa narušil preklad s 8 a 14 z Ružinova.
Reply on: Mike #159720:


Z casu na cas chodim do KV z Race a suhlasim s tym, ze na racianskej radiale az po Racko su intervaly dobre, ale ak prave nesedim v 5-ke, tak od Racka zacinam mat problem. Teoreticky (podla CP) by sa napr. z 11 dalo prestupit na Radlinskeho na 9 a pokracovat do KV, ale vacsinou ta devina ujde tesne pred tou 11 - a nezostava nic ine, iba zas len pockat na 5. Ak by 9 jazdila co i len o 2 minuty neskor, obidva problemy by boli vyriesene - preklad s 5 by bol lepsi a aj prestup z 11 by sa stihal.

Ten usek od Radlinskeho cez tunel do KV nie je len taky obycajny subeh, je dost dolezity, kedze z Radlinskeho sa neda nijako inac rozumne dostat do KV a Dubravky (ak neratam okluku cez Jesenskeho) a zasluzil by si lepsie riesenie co sa prekladu tyka.
Reply on: JeJe #159719:
Moja skúsenosť je opačná, ľudia sa v električkách vozia prevažne na radiálu a z radiály a pokiaľ idú cez centrum tak zvyčajne jednou linkou z jednej strany mesta na druhú.
Tak na "východnej " strane mesta sa v rannej špičke na Trnavskom/Račianskom mýte smer mesto vymení asi 2/3 električky. Preto je potrebné aby z radiály (Vajnorskej/Ružinovskej/Račianskej) išla električka reálne každé 4 min. a nie v priemere ale v centre sa už môžu nakombinovať eliny ako príde. (napr. 4 a 14 idú posebe). Poobede by sa mali prekladať zasa na radiálu, lebo ľudia prestupjú (nastupujú) na Vazovovej, Legionárskej, Trnavskom, Račianskom Mýte a tam by to tiež malo chodiť podľa možností pravidelne každé 4 min. a nie v priemere.. a pokiaľ ľudia cestujú el. na radiálu už z centra, tak pokiaľ im nejde tá "ich" linka tak idú hocičím a potom prestúpia.

Na opačnej strane pre Karlovu Ves je nosná (pre väčšinu jediná) dopravná obsluha električky a už keď tam máme 5 liniek je snaha aby sa všetky dokopy nejako rozumne prekladali.
Ten víkend z Jesenského je des, to súhlasím. Ale napr "zdravší" ľudia si vedia prejsť kúsok za roh a na SNP stojí jednotka. Alebo napr. nový most keby sa malo čakať na 4/12 moc dlho ide tam 28,29,30,37 a od PKO sa to už prekladá...

Ale toto je ďalší argument na zníženie počtu liniek a linkový interval 8 (7,5) min.
Reply on: TeBeCe #159717:


Rozumiem, ze sa neda urobit idealny preklad na radiale aj na subehu. Ale nie celkom suhlasim s uprednostnovanim radialy, moja skusenost je, ze na radialach su elektricky menej plne ako na subehu. Okrem toho je na ruzinovskej radiale viac liniek ako na subehu z Radlinskeho do KV (iba dve linky 5 a 9).

Este horsie je to z Jesenskeho do KV. Cez vikend tam maju 4 a 12 dost zle intervaly. Aj tu plati, ze 4 casto meska, a tak idu s 12 tesne po sebe. Pritom by stacilo posunut 12.
Reply on: TeBeCe #159717:
navyse od kapucinskej je zase v robotnych dnoch preklad s L1.
Reply on: JeJe #159716:
neda sa na celej trase urobit vhodny preklad s kazdou linkou iducou v spolocnom useku...dolezitejsie su preklady na racianskej a ruzinovskej radiale...
Minulý týždeň som som sa chcel dostať električkou z Obchodnej cez tunel do KV. Čakal som skoro 10 minút, kým konečne prišla 5-ka takmer súčasne s 9-kou. Pozrel som sa do CP a zistil som, že majú následné intervaly 4 a 8 minút. Nie je to práve najlepšie riešenie, linka č. 5 na dlhej ceste až z Rače často chytá meškanie, a tak sú tie (už aj tak zlé) intervaly bežne aj 2 a 10 minút.
Reply on: Petto #159711:
Aj kvoli reklame by som predpokladal ze pojde na posilovky...
Reply on: no.ev.di. #159708:

1. Neviem preco stale predpokladas, ze ti fanusikovia budu ozrati a robit problemy.
2. Velka cast z nich bude z casti sveta kde je fotobunka bezny standard a ziadne upozornenie potrebovat nebudu.
Reply on: 810zssk #159707:
A fakt! ? To som si doteraz vôbec nevšimol. Ešte že tu existujú internetové banky, kde môžem mať aj X kariet zadarmo.

Re #159708 no.ev.di.: Koľko podnapitých hokejových fanúšikov idúcich z Majstrovstiev sveta si už videl?

A hlavne, kam by sa tí podnapitý fanúšikovia posilovými busmi vozili? Na stanicu (jednu či druhú)? Však tí čo budú mať € na to aby sem prišli a kúpili si balík lístkov na hokej nebudú predsa pospávať na staniciach.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.