Reply on: TeBeCe #159717:
Rozumiem, ze sa neda urobit idealny preklad na radiale aj na subehu. Ale nie celkom suhlasim s uprednostnovanim radialy, moja skusenost je, ze na radialach su elektricky menej plne ako na subehu. Okrem toho je na ruzinovskej radiale viac liniek ako na subehu z Radlinskeho do KV (iba dve linky 5 a 9).
Este horsie je to z Jesenskeho do KV. Cez vikend tam maju 4 a 12 dost zle intervaly. Aj tu plati, ze 4 casto meska, a tak idu s 12 tesne po sebe. Pritom by stacilo posunut 12.
Mike
Tak na "východnej " strane mesta sa v rannej špičke na Trnavskom/Račianskom mýte smer mesto vymení asi 2/3 električky. Preto je potrebné aby z radiály (Vajnorskej/Ružinovskej/Račianskej) išla električka reálne každé 4 min. a nie v priemere ale v centre sa už môžu nakombinovať eliny ako príde. (napr. 4 a 14 idú posebe). Poobede by sa mali prekladať zasa na radiálu, lebo ľudia prestupjú (nastupujú) na Vazovovej, Legionárskej, Trnavskom, Račianskom Mýte a tam by to tiež malo chodiť podľa možností pravidelne každé 4 min. a nie v priemere.. a pokiaľ ľudia cestujú el. na radiálu už z centra, tak pokiaľ im nejde tá "ich" linka tak idú hocičím a potom prestúpia.
Na opačnej strane pre Karlovu Ves je nosná (pre väčšinu jediná) dopravná obsluha električky a už keď tam máme 5 liniek je snaha aby sa všetky dokopy nejako rozumne prekladali.
Ten víkend z Jesenského je des, to súhlasím. Ale napr "zdravší" ľudia si vedia prejsť kúsok za roh a na SNP stojí jednotka. Alebo napr. nový most keby sa malo čakať na 4/12 moc dlho ide tam 28,29,30,37 a od PKO sa to už prekladá...
Ale toto je ďalší argument na zníženie počtu liniek a linkový interval 8 (7,5) min.