došla mi jedna vec, že ak sa o oprave trati rozhodlo náhle pre jej kritický stav, tak asi ťažko v tom budú zahrnuté aj prístrešky, keďže by na ne musel dakto dostať zakázku nie?
Mozes mi prezradit na co ti ta tabula preboha bola?Aj tak fungovala len zriedka.Riadil ju pocitac ktory bol u dispecerov v kancli,a nakolko uz dispeceri pod Novym mostom skoncili tak s nimi skoncil aj pocitac aj info tabula.Ty sa nevies orientovat v papierovych CP ktore su na zastavkach?? ?
prístrešky na TrM sú exkluzívne architektonické dielo dotvárajúce nám. Fr. Zupku, takže s týmto sa musíš obrátiť asi priamo na mesto a hlavného developera p. Gyurkovszkeho...
ale bolo by to úplne logické keby sa tie prístrešky opravili, nie? ? len podotýkam, že najlepšie by bolo opraviť aj eskalátory rovno, aby sa nemuseli uzatvárať potom
A kde je v tvojom prispevku reakcia na povodny prispevok? On sa pytal ci sa uzatvorenie trate sucasne vyuzije na DALSIU rekonstrukciu, kde predmetom bude oprava pristreskov. Priemerne inteligentny jedinec by to mohol pochopit.
Btw.: Vyzera to tak ze zastavka Odbojarov bude na tom istom mieste kde kedysi - uz tam zrejme stavaju novy ostrovcek. To bolo od DPB velmi smart, postavit novy ostrovcek na tie styri dni ci kolko sluzil..
Predmet rekonštrukcie je havarijný stav električkovej trate a pokiaľ viem, električková trať to sú akože tie koľajnice po ktorých ony jazdia, dodnes netuším, či jazdia aj po tých prístreškoch...
Chcem sa opýtať. Električková zastávka Odbojárov v smere k Polusu sa prerába, predlžuje a premiestňuje? Z akého dôvodu? Bude na tejto križovatke CSS? Je to vyvolaná investácia k "zimáku"? A ešte jedna, keď som už tu. Tie hororové zastávkové prístrešky na Trnavskom Mýte sa nebudú dávať preč, keď je teraz aj tak všade okolo stavebný ruch? Dúfam, ale že sa ich zbavíme ešte pred začatím MS v ĽH ako aj aspoň natretie podchodu.
V jednom príspevku si písal, že 1000m verzia KT8 sa riešila verziou KT8A5 a v ďaľšom, že nebola možnosť dať hnací podvozok pod kĺb... Tak aké riešenie bola teda tá KT8A5 a kde bol skutočný problém a vymslený problém?
Napisal si, ze pri castom otvarani dveri je "prpblematicky ucinna" - ja tvrdim, ze to co si napisal je blud, co je dokladovane praktickou prevadzkou o.i. v Bratislave.
Uvažovalo, keďže odfláknuté EMU89.0 už vtedy držali pokope len silou vole. Z hľadiska zvršku samozrejme električka po železničnej trati premávať može, záleží len na profile kolies a rozkolí. Električka nemože jazdiť po železničnej trati z hľadiska predpisového ale to by sa riešilo preklasifikovaním TEŽ na dráhu električkovú. Kvoli nemožnosti upraviť KT8 na metrový rozchod sa zvažovala aj prestavba TEŽ na normálny rozchod.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.