Reply on: m@rtin #15156:
a m@rtinova analyza konkurencie IAD je dokonale trefna... DPB (ale aj ine podniky na slovensku) by si mali uvedomit, ze funguju v konkurencnych podmienkach a to konkretne v dost extremnych, kedze ich konkurentom su VSETCI vyrobcovia a predajcovia automobilov...J: to, ze recar je cierna diera na peniaze je jasne... a osobne si myslim, ze DPB by si svoje reklamne plochy mohol spravovat aj sam, netreba na to externu firmu...
ale to by najprv chcelo vytvorit v DPB marketingove oddelenie, ktore by sa komunikaciou a pripadne aj predajom reklamneho priestoru zaoberalo... lebo takto, ked jedinym pracovnikom komunikacie je typek, co robi oznamy o vylukach, DPB z marketingoveho hladiska moze dosiahnut akurat tak houby...
a koniec-koncov - ci vlastne "napokon", ako by povedala pani inzinierka vopalenska, profesorka slovenciny - vsetok marketing je nahovno, ked je nahovno produkt...
Andy
Bicykel ma vyhodu, ze ho mozes pouzit
a) ako pohodlny dopr. prostriedok - ides takych 20 km/h, nikam sa neponahlas a aj tak si vcelku rychlo na mieste
b) rychly dopravny prostriedok - ides aspon 30 km/h, ked sa niekam ponahlas.
V MHD si nemozes vybrat ako rychlo pojdes.. A v aute tiez moc nie.. S bicyklom si napr. mozes vybrat ci si chodec alebo auto ked ides cez svetelnu krizovatku