Reply on: m@rtin #15156:
a m@rtinova analyza konkurencie IAD je dokonale trefna... DPB (ale aj ine podniky na slovensku) by si mali uvedomit, ze funguju v konkurencnych podmienkach a to konkretne v dost extremnych, kedze ich konkurentom su VSETCI vyrobcovia a predajcovia automobilov...J: to, ze recar je cierna diera na peniaze je jasne... a osobne si myslim, ze DPB by si svoje reklamne plochy mohol spravovat aj sam, netreba na to externu firmu...
ale to by najprv chcelo vytvorit v DPB marketingove oddelenie, ktore by sa komunikaciou a pripadne aj predajom reklamneho priestoru zaoberalo... lebo takto, ked jedinym pracovnikom komunikacie je typek, co robi oznamy o vylukach, DPB z marketingoveho hladiska moze dosiahnut akurat tak houby...
a koniec-koncov - ci vlastne "napokon", ako by povedala pani inzinierka vopalenska, profesorka slovenciny - vsetok marketing je nahovno, ked je nahovno produkt...
Vladimír
Anndy008: #15141 Veď ja som netrvdil, že je to spásonosný spôsob
k tratiam: Pokiaľ ste sa viezli po električkovej trati na Južnej triede v Košiciach po rekonštrukcii (otvorený zvršok, reko 2002) v úseku Hotel Strojár - SAD, tak musíte uznať, že lepšej trate v tejto republike momentálne niet. Zvnútra električku takmer vôbec nepočuť, zvonku ani toľko.
Jediný problém je, že električka si po trati tak perfektne "pláva", že vodiči sem-tam porušujú najvyššiu dovolenú rýchlosť, pretože majú pocit, že idú o polovicu menej ako je skutočnosť