Matúš: #15124 O zásadách líkania zákazníka ma nemusíš presviedčať, ver, že ich tiež uznávam. Poukázal som len na to, že v SÚČASNOSTI a v NAŠICH podmienkach (financovanie DP a pod.) je nereálne predávať sprievodcu so stratou na jednom kuse 40 Sk. Na rozdiel od českých DP tu na Slovensku tých 40 korún bude citeľne chýbať na údržbu, platy, prevádzkové náklady... Atraktivitu knižného sprievodcu pre cestujúceho zadarmo nespochybňujem, ale nie je možné začať touto "reformou" ako prvou. Na to musí dozrieť čas.
Anndy008: #15141 Veď ja som netrvdil, že je to spásonosný spôsob
Len som poukázal na jednu možnosť, aby ste mali prehľad, ako to robia v KE.
k tratiam: Pokiaľ ste sa viezli po električkovej trati na Južnej triede v Košiciach po rekonštrukcii (otvorený zvršok, reko 2002) v úseku Hotel Strojár - SAD, tak musíte uznať, že lepšej trate v tejto republike momentálne niet. Zvnútra električku takmer vôbec nepočuť, zvonku ani toľko.
Jediný problém je, že električka si po trati tak perfektne "pláva", že vodiči sem-tam porušujú najvyššiu dovolenú rýchlosť, pretože majú pocit, že idú o polovicu menej ako je skutočnosť
Ale to v zásade problém nie je.
Anndy008: #15141 Veď ja som netrvdil, že je to spásonosný spôsob

k tratiam: Pokiaľ ste sa viezli po električkovej trati na Južnej triede v Košiciach po rekonštrukcii (otvorený zvršok, reko 2002) v úseku Hotel Strojár - SAD, tak musíte uznať, že lepšej trate v tejto republike momentálne niet. Zvnútra električku takmer vôbec nepočuť, zvonku ani toľko.
Jediný problém je, že električka si po trati tak perfektne "pláva", že vodiči sem-tam porušujú najvyššiu dovolenú rýchlosť, pretože majú pocit, že idú o polovicu menej ako je skutočnosť

KLF