Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Puki #145501:
sorry aj MatejBA to myslel ironicky 😉
Reply on: kubo_99 #145500:
Naozaj? prečítaj si celé vlákno na ktoré reagoval AAA a pochopíš, že to myslel ironicky.
Reply on: MatejBA #145497:
Sorky na 99ne chodia plné, tak netrep ❗
Reply on: MatejBA #145497:
Hej, hej linky ako 30, 37, 99 vozia celé dni vzduch. ja by som tie Sory dal na 133, tam by pri tom luxusnom intervale boli akurát.
Reply on: luky133 #145494:
Je to krajšie, to nikto nepopiera. Ale je to drahšie a nepraktickejšie. A Dvornyaga by tam užvôbec nevidel od druhých dverí na číslo ďalšieho autobusu, tak je to nanič ? .
Reply on: no.ev.di. #145480:
Tak asi preto sa dava na menej vytazene linky ako 28/29/41/99/151 (A dalsie) 😉
Reply on: Solider #145495:
Jáááj.... S499 už dal za mňa ?
Reply on: no.ev.di. #145480:
Hej, a v Siflise by si videl tiež veľké hovno cez to malé okienko.
Reply on: S499.1023 #145493:
Ako som už písal všimol som si neskôr a priznal som si chybu. To je nepozornosť keď niekto rýchlo pozerá výkres. ? Ale z estetického hľadiska (i keď to je každého osobný názor) je to krajšie, avšak vzadu to musí byť dosť nepohodlné.
Reply on: luky133 #145487:
Ale to bezhrbé Credo nie je plne NP.
Reply on: Ike #145490:
Máš pravdu som si nevšimol tie čiary. ? Keď sme už pri tom CREDe/SORe tak omnoho viac sa mi páči CREDO Citadell 12 ako SOR NB 12, ale to je vec vkusu už. http://www.kravtex.hu/termekek_citadell12_en.php

Nemôžem si pomôcť, ale nechápem úchylku dopravných podnikov objednávať 4 dverový 12 metrový autobus. Chápem rýchlejšiu výmenu cestujúcich, ale preto je v autobuse aj menej nízkopodlažných sedadiel a menší komfort. ?
Reply on: Mike #145469:
K tým vozokm, ale na druhej strane za tohto vedenia redukcia 203, 206, 207, 209, otrasný interval na 41, zhoršenie intervalu na 78 (i keď vznikla aj 178), a zdá sa mi, že aj na 93, 94, 95.
Reply on: luky133 #145489:
V nákrese vidno dva schody, tak ako je to v našich... len tam nie sú dané rozmery... škoda...
Reply on: Ike #145488:
No nakoľko som viac fotiek nevidel neviem povedať, ale pravdu máš, že podľa fotiek to vyzerá na nízky strop. Avšak našiel som aj nákres a podla neho to vyzerá tak, že ulička je v normálnej výške a len sedadlá sú vyvýšene. ? http://www.kravtex.hu/img/buszok/bn95/jellegrajz_2.jpg
Reply on: luky133 #145487:
už som to tu spomínal... Uvedený autobus vyzerá, že má v zadnej (hrbovej) strop v malej výške oproti podlahe... Nie som si istý, či by sa tam dalo stáť... Ibaže by bol nasádzaný na linky ako 36 a pod. ?
Keď sme už pri tom SORe tak existuje aj BN9,5 bez hrbu. ?
http://www.kravtex.hu/img/buszok/bn95/2.jpg

Avšak ide o CREDO, ale je to len licenčný SOR, takže nepochybujem o tom, že by SOR dokázal pre Bratislavu vyrobiť aj plne nízkopodlažné BN 9,5 keď vypíše najbližší tender na ne. (ak niekedy vypíše) ?
btw. všimol som si, že Tedomy nemajú možnosť voľby maximálneho prevodového stupňa pre zvýšenie otáčok (napr.) do kopca. Nesťažujú sa na to vodiči?
Všimol som si, že v kĺbových Karosách to dosť využívajú, napr. pri výjazde na D2 na križovatke Lamač
Reply on: no.ev.di. #145480:
a keď si v kĺbovom autobuse, vidíš pre zmenu dav stojacich ľudí... z toho vyplýva - nekupujme kĺbaky ?
Reply on: no.ev.di. #145479:
Hej, hej, to je určite SOR-kami ? .
Re #145480 dv.or.ny.ag.a.: Zatiaľ čo keď sa pozrieš cez Citelis, tak uvidš čo? No čo, Jasánek?
Reply on: no.ev.di. #145479:
Daváš meškanie za vinu modelu autobusu? ? ? ? Chlapče, chlapče, daj sa liečiť... 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.