Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #145515:
hej? nepovedz... si musel potom nastupovať na konci trasy, kde už po 30min jazdy sa dačo nazbiera ? 3-5 min v tretine trasy je fakt na prd, hlavne keď často používam L99 hlavne na prestupy. Ak prídem podľa času 2min po príáchode L99, stojím tam 12min jak idiot, tak neviem potom či je všetko OK s tými SORkami, lebo toto sa mi nestalo ešte. Minútku meškanie niekedy mala, ale to bolo zanedbateľné.
Reply on: kecho #145519:
Kecho tak potom to opravujem, prisli 3 - ten BB a 2x MB CapaCity 🙂 (z toho uz 1 kupil DPB! ? )
Reply on: Emo #145517:
ale ja som nepotrebol vidieť bus čo by stál za nami na zastávke hneď. Potreboval som vidieť do väčšej diaľky či na križovatku od ktorej sme boli aspoň 100m ďaleko nedorazil medzi časom autobus na ktorý som chcel prestúpiť. Ak stojíš v NP časti a pozeráš cez okno vo vyvýšenej časti, tak záber aký vidíš smeruje skô smerom hore. Takisto keď si v nejakom chráme kde okná začínajú 3m nad podlahou alebo viac, tak logicky cez ne uvidíš pri pohľade z dola oblohu a vonkoncom nie pozemok okolo chrámu. Je to nad tvoje sily pochopiť? Ak áno, tak sa postav do tej SORky do NP časti a snaž sa dovidieť hoc ja len 50m za voz a oznám mi výsledok potom ?
Reply on: luky133 #145467:
"Linka 132 ževraj neprešla" no to je neuveriteľné ? snáď na to majú nejaký veľmi vážny dôvod, lebo inak bude zle 🙂

Re #145469 Mike & Re #145451: "L50 - sa už približuje doprave na EU úrovni" akurát tak preto, že DPB už nemá kĺbové busy, ktoré by tam nasadil. keď budú, int. sa natiahne, neboj sa...

myslím si, že ešte pred logom by sme mohli začať predajom Recaru, keďže "DPB sa chce koncentrovať iba na dopravu", môžeme pokračovať 901 Wolfs, neskôr 901 Hainb, ktorá "sa má zaplatiť z cestovného" o čom veľmi pochybujem a nikto z DPB doteraz nezverejnil, aké sú náklady a výnosy na túto linku
no a potom už klasiky typu rekonštrukcia kĺbových karos za cca 6,5 mil Sk/kus, lebo "po reko sú to úplne nové vozy", to, že sa do 3-4 rokov zlomia už nevadí, nákup BN 9,5 namiesto NP kĺbových Tbusov, zbabraný tender "odďaľovaný pre mimoriadne kvalitnú prípravu", tender "sor na mieru do 11 m" tender "na mieru s kapacitou 186", nákup 12m bez tendra, tender na leasing 12m pôvodne za 170 mil., cena bola tuším prekročená o cca 20%, no neskôr sa "našli peniaze" na 400... nákup mini/mikrobusov tuším bez tendra, záhadne "výhodná" kúpa toho vozu na odťahovanie, no a ešte nevyčíslené náklady na zbytočnú zmenu loga pričom kruh má strany 4:3 ?... uniformy, "kde vodiči cez vianoce pribrali" si už tuším spomenul... a ešte vyhodenie Xtis € na nálepky "kompletne vydezinfikované vozidlo"... a zmena prestupného 10 min na neprestupný 15... to len tak v skratke o kvalite činnosti BZ

Re #145477 MatejBA: a za ani jeden DPB nemusel platiť ? keďže jeden bol od ikei a druhý tam zadarmo z BB - tomu sa hovorí manažér, ešte tak 200-300 rokov a budeme mať kompletne "obnovený" park kĺbov ?

Re #145518 ivanbuto: keď vidím spojenie "stavba + IPR Slovakia", tak mi to vždy evokuje posunutie termínu dokončenia (v lepšom prípade) o 2-3 roky ? nemajú náhodou títo "budovatelia" Hodžovho nám. stavať aj na Račku tam na rohu s Mýtnou a Radlinského? resp. nemali to už mať hotové? ?
Reply on: no.ev.di. #145480:
Prdlajs! To sa stáva akurát, keď na zadné sklo nacapia reklamu a tú môžu nacapiť na hociaký bus. ?
Reply on: no.ev.di. #145507:
Ak si dobre pamätám, tak to bolo tvrdenie DPB.
Reply on: no.ev.di. #145479:
Linka 99 pred príchodom SORov bežne meškala 2 - 3 minúty a také meškania má aj teraz. Ja ňou cestujem celkom často, aj dnes 2x. ?
Reply on: Ike #145512:
? neostáva mi nič iné len sa smiať... nemôžem si pamätať kto mi čo presne povedal, ale viem, že pri tom ako tu padla reč na SOR a ja som nahodil otázku "prečo nepramávajú B9.5 na L99", tak bolo mi povedané, že sa to skúšalo ale nestretlo sa to s úspechom pre nedostatočnú kapacitu a tiež pre otváranie dverí, čiže jedno s druhým = meškanie spojov. Osobne ako najväčším problémom pre SOR B9.5 na L99 v čase skúšania by som videl úsek Ovsište - Farského a Ľubovnianska - Smolenická
Reply on: no.ev.di. #145507:
ja som nič také nehovoril ?
L44 nejde pri ceste z Koliby cez Guothovu? ?
Reply on: Petto #145504:
Keby len tá. ?
Reply on: Solider #145495:
hovoril som tu niekde, že som sa snažil v Citelise pozerať cez zadné okienko?! ? pastni mi to semka ?
Reply on: MatejBA #145497:
zas toľko tých liniek nemáme, ktoré sú menej vyťažené, aby sme museli mať 51ks B+BN a 10.5 BN... aj keď vraj 10.5 poberie toľko ľudí čo 12-metrák ale neverím tomu moc... Kedysi mohli kľudne na 56 a 65 jazdiť 12 metráky (aj teraz jazdia) a nikomu to neprekážalo v DP. Okrem toho sú to linky čo premávajú v intervale 20-30min a niesú zas tak nevyťažené aby tam museli nasadzovať 9.5 SOR
Reply on: Ike #145483:
vieš čo? liečiť by ste sa mali dať VY čo ste tu (nie všetci), ale minimálne tí čo hovorili, že SOR je na L99 nevhodný, lebo už sa na L99 testoval a vraj autobusy naberali meškania... Nabudúce teda nepíš, keď máš výpadky pamäte ?
Reply on: Kuko2 #145505:
Snívajte s nami .
Ked uz je reč o 133 - tak dnes išla natrieskaná ( čo sa tak často poobede nestáva - teda vobec ? ) z NM smerom na Dlháče,lebo je prázdninový grafikon /15 min.interval
Reply on: Petto #145504:
Zajtra idem L70, tak uvidím či to už budú mať na BUSE tak nastavené ? .
Zastavka Mala scena je premenovana v CP 50,70,78,133 na EUROVEA - Mala scena ?
Reply on: Mike #145452:
Opravím ťa.
Dopravný podnik mesta Bratislavy (DPMB) vznikol 1.7.1953 premenovaním vtedajších Dopravných závodov hl. m. Bratislavy (DOZÁB). Od 1.1.1987 bol pod názvom Dopravné závody hl. mesta SSR Bratislavy, koncernový podnik začlenený do koncernu Dopravné podniky hl. mesta SSR Bratislavy (kde figurovali aj ďalšie koncernové podniky - tuším že aj napr. dnešné OLO). Tento koncern ukončil svoju činnosť k 30.6.1989, jednotlivé koncerny sa spätne osamostatnili a z koncernu zabezpečujúceho MHD sa stal od 1.7.1989 stal Dopravný podnik Bratislava, š.p. (DPB). Teda odhliadnuc od právnej formy existuje DPB pod týmto menom už takmer 21 rokov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.