Reply on: Arkuslogaritmus #145525:
14TrM sú k dispozícií od roku 2001 a patrilo by sa už akosi niečo novšie, niečo ide s dobou. Teoreticky by sme sa mohli voziť aj v Škoda T11 alebo Škoda 9Tr, len by sa vyrábali z nových materiálov ale inak by to bolo ako cez kopírák. Pochybujem, že by si bol nadšený. Napr. okolo nemocničného komplexu na Krmároch okrem NP 22 a 32 neprejde ani jeden NP trolejbus, ktorý premáva narozdiel od 22 a 32 do centra mesta alebo na mýta (Račianske a Trnavské). Irisbusy na Dlháče sú v tom žalostnom počte výsmechom celej trati na DD. Keby Záhradník nebol krátkozraký pako tak namiesto provizórnej L133 by tvrdo makal na tom aby sme boli čím ďalej bližšie k predĺženiu trate z Molecovej na Slávičie údolie s pokračovaním okolo ZOO na Patrónku a spojením trate so zvyškom siete, takže by tam mohli občas dojsť aj 14 alebo 15Tr-ky bez potreby odťahu. Električky : to isté čo u trolejbusov. Kľudne sme mohli voziť v podstate v tom čo v polovici 20.storočia a len z nových materiálov to robiť ?
Emo