Reply on: Jezo #145213:
čítam, že :"Tunel sa má robiť v rámci TEN-T. Podľa dostupných informácií sa časť popod rieku projektuje, ale stavať sa bude až v druhej etape projektu z európskych peňazí, čo môže byť až okolo roku 2020 alebo dokonca až 2022." Takže ešte 10 rokov čakania? To len idiot môže chcieť aby Petržalka čakala na riešenie dopravy kým sa uráči hentým infantom dohodnúť ako sa bude stavať, za čo, kedy a potom ešte kto bude stavať a potom ešte ďalej cucať peniaze ako to bolo v prípade mosta Apollo keď víťaz súťaže nahodil cenu kde nepočítal so žiadnymi rizikami a zvyšovaním cien a potom len ako si nárokoval hradenie hentoho-onoho-tamtoho, tak nás to vyšlo drahšie ako keby to robili iné firmy a spoločnosti.Mimochodom myšlienka, že pre TEN-T je priorita trať Viedeň - Petržalka - Filiálka je obyčajná obsesia, nakoľko je to len obyčajný slíž a pokiaľ sa na to pozrieme lepšie tak od Parndorfu ide jednokoľajka, kadiaľ chodí každú hodinu REX do Petržalky. Skutočnosť je taká, že koridor Paríž - Viedeň bude pokračovať cez Gyor do Budapešti, nakoľko je to logické pokračovanie trate na východ a za druhé si to Maďari vylobovali, boli schopnejší. Takže chorály na TEN-T ako riešenie dopravy v Bratislave niesú na mieste.
810zssk
Som zveravy ake riesenie navrhne LoLo teraz... jaj zabudol som, autobusy stacia este... 18 rokov?
Tesim sa na verejnu diskusiu...