12-ku nepovažujem za až tak zaužívané číslo, aby sa oplatilo ju zachovávať aj za cenu zbytočného zaplnenia voľného radu 10 - 19. Kedysi aj tak chodievala do Ružinova (v trase dnešnej 14-ky), nie do Dúbravky, tam bola predĺžená až neskôr (v roku 1986) a ešte neskôr (1998) bola pre zmenu skrátená z Dúbravky po Šafko. Ten voľný rad 10 - 19 by sa dal využiť pre rôzne posilové či výlukové linky, ak by sa neskôr postavili nedajbože ďalšie nové trate, tak sa, samozrejme, postupne zaplní.
A dělají vůbec teďka něco na tom Starým mostě a nebo z toho zase nic nebude? zahlédl jsem šumy, že to padá a že nakonec se opravovat nebude a o kolejích si máme nechat jen zdát. Tak se ptám.
Očakávam, že v najbližších dňoch sa objavia stovky plagátikov oznamujúcich cestujúcim existenciu mediátorky a jej telefónne číslo. Vie niekto, kde sa tlačia tie samolepky?
Mňa by zaujímalo koľko ľudí pracujúcich v kancloch robí na DD. ? Možno dostávajú dáky príplatok. Istotne viem, že na DD alebo v KV bývajú: Záhradník, Kvecký, Derkay, Ďurčová a viem, že som ešte niekoho zabudol. ?
Re #138576 TeBeCe: Tak toto už vôbec nieje podozrivé... Škoda, že o tom nepíše žiadne médium aby sa vedelo čo robí toto vedenie.... Schválne porušili zákon a ešte to podali na súd... ?
čo som čítal VAL sa už posunul vpred a niekde vo Francúzsku už tvorí NDS v pár mestách. A na dobu svojho vzniku bol celkom vyspelý ( napr. automatická prevádzka).
Potrebu mediátorky zdôvodnil Záhradník stovkami sťažností, ktoré dostáva DPB. Nemal by sa radšej snažiť, aby tých sťažností bolo menej? Potom by sa nemusel skrývať za žiadnu nastrčenú "bútľavú vŕbu"...
"Ja skôr za väčší problém (ktorý vznikne, ak sa niekedy niečo v Petržalke postaví) považujem prestupy v Petržalke, keď sa ľudia budú musieť doviezť k tomu niečomu, čo tam bude." - Po prve, preco je to problem? Funguje to tak vsade na svete. Po druhe, keby bolo tazke metro tak tu tento problem nie je? Praveze si skor si viem predstavit v buducnosti vetvenie elektricky po Petrzalke ako vetvenie metra.
Ja pointu chapem. Ale keby tam bolo to metro, tak je v otrasnom stave (o komforte dopravy by sme sa nemohli bavit), mozno na hranici prevadzkyschopnosti (ak nie za nou) a boli by tu tie prestupy na Safku. Mozes samozrejme argumentovat ze su tu aj teraz, ale potom by to bol takmer definitivne trvaly stav.
Jednoducho, metro by bolo bohapuste vyhodenie penazi von oknom.
Ľahké metro - no ten VAL - letiskové vozíky si ako nosný systém z Petržalky nedokážem predstaviť.
No a keby museli prestupovať na električku - to by ako cestovali do Dúbravky, Rače alebo Ružinova všetci? Ja skôr za väčší problém (ktorý vznikne, ak sa niekedy niečo v Petržalke postaví) považujem prestupy v Petržalke, keď sa ľudia budú musieť doviezť k tomu niečomu, čo tam bude.
pod tymto magoriatom nema perspektivu na rozvoj ani rebrinakova doprava ...
pointa je, ze keby tu bola cast trate dunaj - janikov dvor s depom v petrzalke a tunelom pod dunajom, tak sme vysmiaty ..
a ze by museli pri safku prestupovat.. hm a co robia teraz ?
dalej ty ako vidim zjadne nechapes tu pointu toho, ze je jedno ci sa to vola metro, elektricka, nosny system, lahke metor, je o tom ci to je alebo neni .. a my nemam presne kvoli ludom ako ty na tych klucovych miestach ani jedno ...
Fajn. Takze chces povedat ze keby sme tu mali hnijuce metro, ktore by sa mozno blizilo hranici prevadzkyschopnosti, bol by stav lepsi?
Navyse, metro by nemalo perspektivu na rozvoj a nosnou by sa beztak vo vacsine casti stala elektricka. Navyse by ludia z metra museli prestupovat na elektricku. Rozhodnutie nebudovat tazke metro bolo jednoznacne spravne. Problem je ze sa nepostavilo ani lahke metro (resp. este lepsie elektricka).
Vyskierat sa z plagatov, to ide dobre capovi zahradnemu, ale aby zabezpecil aby sa dalo vecer dostat civilizovane zo zochovej na nabrezie k elektrickam, to ani bohovi. Radsej nezmyselne posilnovat 133 a davat pracu susedo z DD za nase peniaze:-/
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.