To ja sem na tom asi taky tak nak jak Martyk - v hospode a vubec v realu je se mnou zabava, ale na netu pusobim dosti agresivne nekdy. ;)) To vis... anonymita netu. S Martykem, ale taky s Tebou bych se rad setkal kdyz budete v Bratislave.
Sa skludni! 7 sprostych slov v jednom prispevku len preto, ze niekto napise, ze Kotasovske farby su v erbe! Ked si o nom myslis svoje, tak si mysli, ale na fore reprezentujes vodicov DP, tak sa nereprezentuj ako clovek, ktory psychotestami presiel len omylom. Inac vies, ze tvoje odborne kvality uznavam a ze proti tebe nic nemam, a dokonca aj ja si na fore tu a tam nejake to sproste slovo utrusim, ale toto je uz fakt neadekvatna reakcia.
Keď som čítal o rýchlostných možnostiach diesel-agregátu, tiež som bol sklamaný, že je to málo. No v praxi som pri pohybe mimo trolejové vedenie žiaden výrazný nedostatok nezaregistroval. Šlo to celkom pekne.

ceco
1, Trejsina /21Tr/ moze mat automaticke spustanie zberacov - treba par desiatok tisic na jedno vozidlo /SKK/
2, DO kopca to s dieselagregatom nevyjde viac ako 15 km/h /zbohom Dlhe diely na trejsinu, treba tam dat troleje na plnu premavku/
3, Ten dieselagregat je fakt len nudzovy, nevytiahne viac ako 35 km/h na rovnej ceste /zbohom Zelezna, vsak tam su tie macacie hlavy a cesta je deravejsia ako Emental, tam by sa to nove vozidlo donicilo po troch dnoch.../
Takze trejsina na diesel fakt asi len pri vypadkoch...
Mohla by vsak zachadzat v Trnavke, Dolnych Honoch - tam je to rovne a na rychlosti moc nezalezi; skor ako pomocny spoj; alebo ako nocak so zachadzanim.