Reply on: Andy #14258:
no vedenie na DD bude len nebude - aspon zo zaciatku medzi vozovnou a DD - aspon tak som to chapal.m@rtin: nehovor mi, ze toto http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=karb73x&no=300
nie je vrakosa
A to je este v dobrom stave - som ju vcea videl a vyzera tak o 50% horsie. Hrzdava je od strechy po disky
. Sorry, ale ziaden iny typ autobusu u nas tak nevyzera - ziaden ikarus, sor, ci tambus.
Vladimír
Re #14181 Andy: No, že ten palubák, že čo robí... by ma zaujímalo.
Re #14188 Igorko: Pravdu povediac, čakal som, kto prvý ma ohľadne Karosáckych dverí napadne
Re #14192 Juro: Iste, náter nemusí byť len mestský, môže byť aj náter dopravcu. No v slovenských podmienkach sú všetky dopravné podniky (DPB, DPMK, DPMP, DPMŽ) akciovkami so 100%-nou účasťou mesta, teda sú to mestské dopravné podniky. Takže je logické hľadať farebné motívy vo fsrbách mesta.
Re #14195 Papyr: Ak by palubný počítať R&G Mielec robil LEN toto, tak by ho asi nikdy nekúpili. Okrem toho to sleduje ešte plno plno plno vecí, z ktorých má skôr úžitok prevádzka technická ako dopravná (batérie, teplota oleja, evidencia pneumatík, čierna skrinka, zaznamenávanie porúch...)
Re #14197 KLF: Ja to napíšem čo najstručnejšie. "Teplomer" je prezývka pre vnútorný bočný displej, ktorý zobrazuje graficky trasu vozidla - prvá a posledná zastávka + niekoľko najbližších na vodorovnej osi. Vlastne, nemusí ísť len o displej, môže to byť aj klasická tabuľka. V podstate Bratislava už od roku 1992 postupne zaviedla na všetkých vnútorných tabuľkách tzv. "teplomerové" zobrazenie trasy. A pojem to nie je len od 17.2., používa sa už roky a myslím, že je všeobecne známy.
Re #14224 Papyr: Nebude to tým, že z 32 prešovských 15 Tr bolo 22 pôvodne určených na export na Ukrajinu?
Re #14232 Andy: Tak to máš s KLF-om 1:1. On nevedel, čo je teplomer, Ty nevieš, čo je "trejsi" alebo familiarne "trejsina" = Škoda 21 TrACI - teda 21 Tr-ka aj diesel pohonom.
Re #14239 Neopl@n: Duobus je práve to, čo som popísal v predošlej reakciii na Andyho. Jednoducho povedané trolejbus schopný pohybovať sa ako autobus mimo trolejové vedenie. Čiže trolejbus a autobus v jednom, čiže duobus.
Re #14240 Andy: Škodu 21 TrACI vyrába PRÁVE Škoda Ostrov. Trejsiny bežne jazdia v Plzni, ale ich schopnosť pohybovať sa mimo vedenie sa pravidelne používa na legendárnej linke č. 1 v Hradci Králové. Linka je trolejbusová, no určité jej spoje (vykonávané trolejbusom Š 21 TrACI #50) zachádzajú do štvrte s názovom Kluky, kde nie je trolejové vedenie. V tomto úseku "trolejbus" jazdí na diesel.