Reply on: KLF #14202:
O.K. no tu som myslel - som si neuvedomil, ze to je cintorinska ulica.
Jasne - tak mozno pridem - mozno neskor - ale mi aspon povedz, ako vas spoznam - nechce sa mi patrat a pytat kazdeho "podozriveho", ci je to on. Ked nechces verejne - mas tu email na mna.
Jo maju tam dobry tusim oravsky steak - minule som si pochutnal, takze asik priddem (ak ma nezmoze lenivost) - mam odvcera chut

Papyr
- odhlasuje zastavky
- automaticky prepisuje ciele na displejoch RG alebo BUSE
- upozornuje vodica na odchod z konecnej zastavky
- na displeji vypisuje vodicovi dalsiu zastavku a pripadny rozdiel medzi opravidelnym a realnym odchodom
- robi tachografy (zaznam okamzitej rychlosti a prejdenej vzd.)
- zaznamenava aktualny cas a polohu vozidla
- zaznamenava aktualny stav palivovej nadrze
- zaznamenava okamzitu hmotnost vozidla v kazdom okamihu
- zaznamenava kazde otvorenie dveri
- keby sme nemali madarske oznacovace, ale povedzme take oznacovace, ako mate v BA, zaznamenaval by kazde stiknutie listka.
Vsetky tieto udaje su zaznamenavane na magneticke medium, odkial sa po sluzbe pretahuju do pocitaca a daju sa dlhodobo vyhodnotit. Povedzme priemerna spotreba jednotlivych vozidiel, priemerna vytazenost jednotlivych liniek (hmotnost vozidla), pripadna potreba znizit, resp. zvysit chronometraze (tachograf), ktory vodic kedy meskal viac ako 2 minuty, aku linku riadil a na ktorej zastavke to bolo, ktory vodic kradne naftu (stav PHM) a tak podobne.
Prinajmensom toto by mal vediet palubny pocitac hodny toho mena.