Ja som sa tým nikdy neviezol. Všetky sledovania som robil na pevnej pôde. ? Ale ten sobotňajší spoj mám v pláne využiť, buď na kúpalisko alebo na trhovisko.
Nečakám od teba žiadne ťažké výpočty. Stačí, ak si do Excelu napíšeš zoznam obcí (sú napríklad v Koncepcii BID), k ním priradíš súčasné ceny (priemerné samozrejme, lebo v súčasnosti platia inak tí čo idú na "horný koniec" a inak tí čo idá na dolný) a podľa tarify (hoc navrhnutej, alebo si môžeš skúsiť aj inú) priradíš k tým obciam podľa toho, ako si ich zaradil do zón nové ceny cestovného. Samozrejme že z Bratislavy (napr. na AS ti stoja všetky linky), takže kľudne stačí ak budeš porovnávať len obce kam ide priama linka.
Keď to budeš mať a bude ti to vychádzať (teda obec na Záhorí v tretej zóne nebude platiť o 0,4 € menej zatiaľ čo obec v smere na Senec v tretej zóne bude mať o 0,3 € viac) tak mi to môžeš poslať aby som sa presvedčil, že tvoje stanovenie zón nie je len tak podľa sympatií na mape. ?
Som si to až teraz prečítal, keď som hľadal niečo iné.
Autobusy Blagussu nenocujú v Bezenye, ale chodia naprázno do BA. V piatok som ho videl ako o cca 19:15 zaťahuje do garáže na Galvaniho.
A k prieskumu, keďže som si ho vykonával sám vo voľnom čase, tak prečo by som nezverejnil:
6.10. ... zo 7mich cestujúcich vystúpili na ŽST Petržalka 5ti, bus meškal 10 minút
7.10. ... z 9tich cestujúcich vystúpili na ŽST Petržalka 7mi, bus meškal 7 minút
8.10. ... zo štyroch cestujúcich vystúpili na ŽST Petržalka traja, bus meškal 8 minút
Kam šli pokračovali tí čo vystúpili neviem, bo vždy tam stál aj iný autobus a v tom zmätku sa to nedalo vysledovať. Akurát viem, že jedna pani pokračovala vždy linkou 94 na Zochovu a každé ráno si kupovala lístok v automate. Pár krát som ju videl aj mimo sledovaného obdobia, takže asi cestuje chodieva denne.
keby tak dopadol Bratislavský bus, tak by ho chytili v Čuňove alebo až Gabčíkove a nerozchodil by to ani na zaradenie medzi historické vozidlá, nieto už do premávky ? Záhradník by to okomentoval "Z tohoto vyplýva jednoznačne potreba nakúpiť vozidlá schopné pohybu ako po pevnine, tak aj po vode, prípadne vybaviť vozidlá záchrannými vestami. ?
Re #139363 Solider: Však oni si od roku 2012 (t.j. po voľbách a možno krátko pred koncom sveta ?) rýchlo zvyknú na ten "štandard" čo majú aj ostatní bratislavčania.
silná káva trochu...
1. Hlavná stanica bola pekná a takto ju zohyzdili... Starý most bol takýto vždy
2. Starý most predsa len architektonicky pasuje do panorámy v ktorej sa nachádza, zatiaľ čo stanica nie...
Veru, veru. Pán Ballek prejavil výnimočnú schopnosť v takom rozsiahlom texte nepovedať absolútne nič, a keď už, tak zadrel totálnu kravinu. No čo, ďalší AIDS.
"človek si nebude musieť pamätať grafikon, lebo bude vedieť, že typ spoja X chodí každých Y minút v špičke a každých Z minút mimo nej."
Takže budeme mať číslovanie nielen podľa zón, ale aj podľa intervalov ? .
"Keď už sa pýtate, či sme nezaspali dobu, môžem povedať, že možno sme ju skôr predbehli. Integrované dopravné systémy vo svete vznikali tak, že jednotliví dopravcovia sa snažili zjednocovať. U nás takáto ich potreba neexistuje, takže s iniciatívou muselo prísť mesto a VÚC. Z tohto pohľadu sme rýchlejší, ako by si to vyžadovala samotná doba."
Sme hviezdy, Praha a Brno by si z nás mohli vziať príklad...
"Štyridsať rokov sa tu do MHD neinvestovalo, jej modernizácia bola proti duchu nejakej politickej strany, takže zmena nejaký čas potrvá."
Ahá, za štyridsať rokov sa postavili len električkové trate Vinohrady-Rača, Vodárenská-Dúbravka, Trnavské mýto-Astronomická, Zátišie-Zlaté piesky, Obchodná, Tunel ... zatiaľ čo od revolúcie sa postavilo až 0 km nových tratí.
Valec
Autobusy Blagussu nenocujú v Bezenye, ale chodia naprázno do BA. V piatok som ho videl ako o cca 19:15 zaťahuje do garáže na Galvaniho.
A k prieskumu, keďže som si ho vykonával sám vo voľnom čase, tak prečo by som nezverejnil:
6.10. ... zo 7mich cestujúcich vystúpili na ŽST Petržalka 5ti, bus meškal 10 minút
7.10. ... z 9tich cestujúcich vystúpili na ŽST Petržalka 7mi, bus meškal 7 minút
8.10. ... zo štyroch cestujúcich vystúpili na ŽST Petržalka traja, bus meškal 8 minút
Kam šli pokračovali tí čo vystúpili neviem, bo vždy tam stál aj iný autobus a v tom zmätku sa to nedalo vysledovať. Akurát viem, že jedna pani pokračovala vždy linkou 94 na Zochovu a každé ráno si kupovala lístok v automate. Pár krát som ju videl aj mimo sledovaného obdobia, takže asi cestuje chodieva denne.