Reply on: Valec #139366:
keby tak dopadol Bratislavský bus, tak by ho chytili v Čuňove alebo až Gabčíkove a nerozchodil by to ani na zaradenie medzi historické vozidlá, nieto už do premávky ? Záhradník by to okomentoval "Z tohoto vyplýva jednoznačne potreba nakúpiť vozidlá schopné pohybu ako po pevnine, tak aj po vode, prípadne vybaviť vozidlá záchrannými vestami. ?
Martin Fundárek
"človek si nebude musieť pamätať grafikon, lebo bude vedieť, že typ spoja X chodí každých Y minút v špičke a každých Z minút mimo nej."
Takže budeme mať číslovanie nielen podľa zón, ale aj podľa intervalov ? .
"Keď už sa pýtate, či sme nezaspali dobu, môžem povedať, že možno sme ju skôr predbehli. Integrované dopravné systémy vo svete vznikali tak, že jednotliví dopravcovia sa snažili zjednocovať. U nás takáto ich potreba neexistuje, takže s iniciatívou muselo prísť mesto a VÚC. Z tohto pohľadu sme rýchlejší, ako by si to vyžadovala samotná doba."
Sme hviezdy, Praha a Brno by si z nás mohli vziať príklad...
"Štyridsať rokov sa tu do MHD neinvestovalo, jej modernizácia bola proti duchu nejakej politickej strany, takže zmena nejaký čas potrvá."
Ahá, za štyridsať rokov sa postavili len električkové trate Vinohrady-Rača, Vodárenská-Dúbravka, Trnavské mýto-Astronomická, Zátišie-Zlaté piesky, Obchodná, Tunel ... zatiaľ čo od revolúcie sa postavilo až 0 km nových tratí.