Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: aquila #139308:
Podľa mňa tá provizórna konštrukcia MÁ historickú hodnotu práve preto, čo už prežila, hoci na to nebola stavaná.
Reply on: 810zssk #139342:
prečo je na mape vyznačená zastávka AVION-IKEA ako jednosmerná (v smere z LETISKA)? Potom podľa tej mapy neexistuje zastávka AVION-IKEA v smer na letisko. Povedal by som, že tam úplne stačí jedna zastávka namiesto AVION-IKEA a Pestovateľská a to už či sa to bude volať AVION-IKEA, Pestovateľská alebo Pestovateľská - IKEA, tak to je úplne jedno...
Reply on: MacGiver #139324:
Keďže SORky BN 9.5 budú onedlho staré, tak by mohli na základe "kolobehu hrdze" prejsť do Petržalskej vozovne, ak sa podarí Jurák a Trnávku uspokojiť SORkami BN 10.5 a ak sa stane to čo čom sa povráva, že autobusy majú ísť z Krasňaň preč (tým nechcem povedať, že behom pár mesiacov...,ale vraj sa to plánuje). Pôvodne sa na L99 plánoval interval 6/6/6//12. K tomu vypravovaniu Petržalských Ik415 na L30 a 37 - prečo by to nešlo? Keby Petržalka mala dosť krátkych vozidiel tak by mohli aj na L30 a 37 prispievať. Nakoniec je to myslím, z Petržalky bližšie pod Nový most ako z Trnávky alebo Juráku.
Reply on: intony #139337:
Tu zastavku mali zrusit uz davno, je absolutna somarina aby boli dve zastavky takto natlacene.

Ak som spravne pochopil, po pol roku ma byt obnovena, takze potom by mohli radsej zrusit Pestovatelsku a v oboch smeroch..
Reply on: záchranár #139323:
Opakujem. Vystúpia na Pestovateľskej a prejdú tých 70 m pešo. Tá zastávka je 4 lampy od zast. ikea. Proste bus sa rozbehol na 25 km/h a uz stal. Si asi ďalší, čo nevie čítať
Reply on: Peon #139329:
Ja tiež. Akurát cez pracovné dni by tam stačil aj minibus.
Reply on: Peon #139329:
Pokiaľ viem, tak áno.
Reply on: intony #139337:
#94081 v dispečerskom fóre ?
Reply on: Emo #139328:
Mňa by zaujímal dôvod zrušenia.
Reply on: 810zssk #139297:
Magistrát mohol urobiť z pozemku na Brečtanovej záchytné parkovisko a namiesto toho, aby autá cez víkendy okupovali celý Kamzík tak, že sa tam nedá pohnúť, mohla byť zavedená víkendová linka medzi Kolibou a Kamzíkom. Spolu s regulovaným parkovaním a víkendovým zákazom vjazdu na Kamzík to mohlo výrazne napomôcť ukľudneniu individuálnej automobilovej dopravy tam, kde nemá prakicky čo hľadať.
Já si myslím, že veškeré úvahy o zbourání Staérho mosta a postavení něčeho nového na jeho místě je jen zdržovací taktika, jak nic nedělat a jak nakonec tu TT na pravý břeh Dunaje nepostavit. Už je to trapné. 10 let se mělo stavět, nebo dokonce již jezdit a je to pořád na bodě nula. Pokud se dá využít současný most, tak ať se využije, i kdyby měl být bilionkrát otřesnější. Zas tak ohavný není. Opravit, položit koleje a jezdít. To se dá zvládnout během jednoho roku. Už to mohlo být za ty měsíce opravené a dneska se tam mohly pokládat koleje. I v Zimbabwe by byli rychlejší.
Reply on: M.C. #139333:
Možno bol iba tankovať na plničke? ?
Vie niekto o 12 m Mercedesu Citaro CNG / Bieli, bol dnes videný blízko Jurajovom Dvore v čase cca 12:30
Tak ako taku urazku, ako som dnes zo strany DPB zazil, som este nezazil ❗ To co si uz ten Chruno Gärtner dovoluje? 6621 na 33 ❓ ❗ Tak to je vrchol ... (berte to s rezervou ? )
Reply on: MacGiver #139324:
Ak sa mešká, tak iba nejaké 2 - 3 min., ale zo SOR-kami to meškanie bolo o niečo väčšie.
Reply on: no.ev.di. #139311:
Na 99-nu boli vypravované nie SOR-ky BN 9.5, ale B 9.5.
Boli tam dva zásadné problémy kvôli čomu mali meškania.
Jeden bol ten, že dvere sa zatvárali extrémne pomaly ( čo je typický znak SOR-ky ). Avšak na na 99-ne to nebolo veľmi vhodné, keďže zastávok je tam pomerne veľa a v krátkych vzdialenostiach.
Druhá vec bolo to, že ľudia sa vďaka kapacite SOR-ky poriadne potlačili, čo tiež neprispelo k zrýchleniu cestovania.
Reply on: Emo #139321:
Ten Liečebný ústav na Železnej ešte funguje? Inak ja súhlasím s intervalmi 43-ky takými, aké sú.
Reply on: záchranár #139323:
Netrep!
Reply on: aquila #139322:

príbeh Starého mosta je ukážkou, keď most má slúžiť ako tunel,
ak by si mesto chcelo vziať príklad z riešenia havárie Reichsbrücke, to by bola paráda, z jednoúrovňového by mohol vzniknúť dvojúrovňový most, kde koľajová doprava by bola schovaná v spodnej uzavretej úrovni, tak je riešený Prístavný most,
ako všetky riešenia, aj toto by malo viacero ale,
v danom priestore je možné taký most vybudovať iba za cenu mimoriadneho stúpania k nivelete hornej úrovne, pre chodcov by to bolo šplhanie, pre koľajovú dopravu by to chcelo niečo na model ozubnicovej železnice a autá tam snáď nechceme,
zostaňme nohami na zemi, nechajme súčasný jednoúrovňový nehavarovaný Starý most opraviť a ešte dlho bude môcť slúžiť

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.