...a ten med pri zvyšujúcom sa odpore a teplote medzi kontaktami začal karamelizovať a tým pádom nezalepil kontakty
, však to poznáte, kto ste už niekedy niečo kuchtili 
P.S. ...ale pohľad na vodiča vybiehajúceho z kabínky (nie šoférskej ale WC) s gaťami na pol žrde, bežiacim ako pinquin s trepotajúm sa hajzlákom vo vetre musel stáť za to...
, však to poznáte, kto ste už niekedy niečo kuchtili 
P.S. ...ale pohľad na vodiča vybiehajúceho z kabínky (nie šoférskej ale WC) s gaťami na pol žrde, bežiacim ako pinquin s trepotajúm sa hajzlákom vo vetre musel stáť za to...
Turbo
Mozne je vsetko. Ja si to viem predstavit. Ak mas zapnuty kalorifer, tak ten ti pecie v kabinke. A radic sa mohol z tepla zblaznit. Staci skrat na 7. jazdny stupen a je to. Inac to je vseobecne chyba vozov T6A5, nemaju nezavisle kurenie. Ak checs kurit, musis mat nahodene riadenie. U starych T3 sa da kurit bez nahodenia riadenia.