Prekvapuje ma, že sa tu ešte nikto nevyjadril k výlukovej trase linky 38 na Patrónku cez ul. Pod Zečákom. Tri retardéry tam osadené nie sú to "pravé orechové".
Ak by to náhodou bola v budúcnosti stála trasa, tak by podľa mňa stálo za zváženie tam vytvoriť nejakú zastávku na znamenie (ak by to bolo technicky možné), keďže pomerne dlhý úsek tam ide autobus okolo rodinných domov.
Ak by to náhodou bola v budúcnosti stála trasa, tak by podľa mňa stálo za zváženie tam vytvoriť nejakú zastávku na znamenie (ak by to bolo technicky možné), keďže pomerne dlhý úsek tam ide autobus okolo rodinných domov.
Preßburg.Germane
Pre Bratislavu by celkom dostupnou alternatívou aspoň k čiastočnej nízkopodlažnosti mohlo byť:
a) Nízkopodlažné vleky NB4 ak ich má Bombardier ešte vo výr. programe -samozrejme s upravenou šírkou skrine. Pripájali by sa za vozy T6A5
b) Dodatočné vloženie nízkopodlažného článku do niektorých vozidiel K2S - 10kusov a hlavne novostavby. Pravdepodobne by vyžiadalo aj úpravu el. výzbroje nakoľko by bolo trebo vložiť motorý pod kĺby.
c) Nákup dostupných vozidiel typu Vario. Hlavne typ Vario LF3 ako náhrada za súpravy 2xT.