Reply on: Solider #133008:
A 460 už nejazdia nikde okolo ZA? Ani do Čadce? Ak by mali nejaké nové vlakové jednotky putovať do BA kraja, tak mohlo by to byť aj z financií EU za splenia podmienky obnovy hromadnej dopravy v zaostalejších krajoch, alebo BA kraj musime zo štátneho len zabezpečiť, či aj na ten by sa dalo po čase z EU čerpať? Rozhodne som za to aby sa s výmenou starých 460, 560 a zastaralých osobných vozňov postupovalo rovnomerne na celom Slovensku.
Ale inak ja osobne by som prvú várku nasadzoval len na trať Plaveč - PO - KE - ČnT, nakoľko v Žiline im aspoň nejazdia plesnivé rozpadnuté pantografy
Ike
Myslím si, že nemáš úplne pravdu... obzvlášť v tomto
"fakt je, že v menších sídlach sa nevyskytuje tak hojne "stredobod a jediný zmysel existencie vesmíru"
len takú otázočku... V súvislosti s rekonštrukciou diaľnice D1, či výstavbou mosta Sitina, si počul koľko negatívnych ohlasov od nebratislavčanov (okrem Trnavákov)? Podotázka: v súvislosti s výstavbou tunela Bôrik, Malé Karpaty, rekonštrukciou Strečna a pod. si počul koľko negatívnych reakcií od Bratislavčanov?
To isté môžme preniesť na výstavbu multifunkčnej športovej haly v Košiciach (ktorú tiež dotoval štát a nikomu nevadila) a v Bratislave (ktorú totálne spackala, ale v princípe ide o podobnú vec)?
(pozn. Dunča nerátaj, one je špecifický species ? )
Ja sledujem, že je to individuálne.
"tým aj oprávnenosti žiadať vysoký nadštandard v porovnaní s ľuďmi žijúcimi v nejakom inom kúte tejto bohom zabudnutej krajinky..."
Treba si položiť otázku, či sú klimatizované nové vozidla "vysoký nadštandard" alebo ten najzákladnejší štandard... ?podľa mňa to druhé...
treba si položiť otázku, či uprednostňovanie zdravého rozumu a odbornosti pred klientelizmom, korupciou a zvykovým konaním je "vysoký nadštandard"?
Toto nie je vec Bratislavčanov, aj Tatranci by chceli dvojkoľajnú trať do Popradu, aj Oravcom chýba po 20.00 spojenie s Námestovom a pod.
na Slovensku totiž nie je ani štandard...
a štve ma, keď ako obyvateľ mesta XY (Bratislava) vidím, že v iných mestách ZW (Poprad), či PQ (Považská Bystrica) to ide a v BA nie... štve ma, keď vidím, že v Jihomoravskom kraji sa dá zaviesť integrovaná doprava, kde človek nema 30 typov rôznych lístkov, rôzne pomenovanie zastávok a sú tam vytvorené prestupné uzly a pod....
Toto vôbec ale nesúvisí s príslušnoťou a trvalým pobytom...