Reply on: Papyr #133011:
no tých 10 ks nemá byť ale posledná séria pre Slovensko. Zastávam ten názor, že modernizovať, resp. vymieňať vozdlá treba na celom Slovensku. Lebo hodnotiť podľa toho, že niekde Poprad - Studený potok - (Tatranská Lomnica) - Plaveč alebo tie 840-ky jazdili na trase Rajec - ZA, tak nemožno to hodnotiť len podľa toho kvalitu železníc alebo, že na ICéčku BA - ZA - KE jazdia klimatizované vlaky. To je taká blbosť ako chváliť DPB za to, že na Dlhé diely jazdia najnovšie vozidlá, pričom zvyšok mesta by bral aj Ik 280 a 283 keby ešte boli pojazdné namiesto tlačenia sa v kraťasoch. Už by mohli prestať furt rekonštruovať, doba ide vpred a rekonštrukciami sa nedá všetko riešiť.
Ale inak ja osobne by som prvú várku nasadzoval len na trať Plaveč - PO - KE - ČnT, nakoľko v Žiline im aspoň nejazdia plesnivé rozpadnuté pantografy
2xT3SUCS
korupcia a klientelizmus: to to zjavne bude OT, ale ja som s tým nezačal ? : máme kapitalizmus karpatského typu, ktorého typickou črtou je neúčasť slušných ľudí v politike. možno by aj chceli, ale v straníckom systéme nedostanú šancu. teda dostanú, ale až keď sú dotlačení do situácie buď-alebo. teda "zabudni na zásady a česť a podobné voloviny, sprav nejaké svinstvo (a tým sa staň vydieratelným)" alebo "zabudni na politickú kariéru". obávam sa, že systém približujúci sa k dokonalosti funguje bezchybne a prípadné trhlinky budú promptne opravené a spevnené ?