Reply on: 810zssk #130909:
ale mohla by ísť aj ponad tunel, keď už v ňom byť nemôže, hlavne, že pôjde tade, kade to potrebujú obyvatelia KARLOVEJ VSI (a potom aj Dúbravky)... ?
btw. preklad 83/84 funguje možno tak na papieri reálne napr. tento týždeň som išiel 94 na Dvory, potom prišla 93, zase 94 a potom 84, pričom medzitým mala ísť 83... ale v prípade posilnenia 83 by sa dala presmerovať(skrátiť jazdnú dobu) na trasu Bosákova-Mlynarovičova-Krasovkého (nadjazd)-Sad JK-Einsteinova popri Auparku hore na most -Zochova a ďalej ako teraz. a naspäť by napr. obsluhovala digital park... potom doprava cez koľajnice, 2x vľavo okolo Albera-Mlynarovičova-Šustekova...

david1
Nemusite mi pisat o dostupnosti L 83,34 pripadne pesej zachadzky na Spitalsku. To vsetko viem. Len zastavky smer Karlovka su dost blbo rozmiestnene . Prva pri dvoch levoch a dalsia az za rohom na Jesenskeho. Opacne je zase paradox ,ze su nalepene 300 m za sebou.Riesenim by bolo presmerovanie L4 cez Obchodnu.Ta nema celodennu prevadzku a vecer po uzavreti obchodov uz nie je taky napor cestujucich na Obchodnej. L1 by stacila v priamom smere cez Spitalsku a odstranil by sa aj neskutocne dlhy subeh tychto liniek.
Ta L34 plny suhlas ,ze ju postacovalo otacat cez Radlinskeho,docasna zastavka Racko pred Skôlkou a dalsia spolocna s Racianskymi elinami Vazovova.